۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰
هوشیاری رهبر انقلاب در شفافیت سند 2030 ستودنی است

ورزنه - امام جمعه ورزنه گفت:رهبر معظم انقلاب؛ با گلایه از شورای عالی انقلاب فرهنگی فرمودند که "اینجا جمهوری اسلامی است و اینجا حکم اسلام است، اجرا وابلاغ این سند که توسط این دولت انجام شده است خیانت به اسلام ومسلمانان است.

حجت‌الاسلام اسماعیل شامحمدی امام جمعه ورزنه ظهر امروز در جمع نمازگزاران در محل مسجد جامع  ضمن دعوت به تقوای الهی و پرهیز از گناه،  اظهار کرد: امام زمان(عج) کسی است که در بین ما زندگی می کند وحضور دارد و آنچه برای یک انسان در این عالم اتفاق می افتد برای او هم اتفاق می افتد وایشان بر زندگی ما خصوصا شیعیان اشراف کامل دارد.

وی خاطرنشان کرد: بدانیم که امام زمان (عج) از مستمندان و بی نوایان دستگیری می کند و از فقر وگرفتاری مسلمانان خصوصا شیعیان ناراحت می شود و می فرماید که ما شیعیان خود را فراموش ، و رها نخواهیم کرد و همیشه یار ومددکار آنها هستیم.

امام جمعه ورزنه به  اهمیت وجود نازنین امام زمان(عج) اشاره و افزود: امروز موجودات اگر روزی می خورند و اگر زمین روی پای خود ایستاده واگر زمین اهل خود را بخاطر نیرنگ ها وگناهان در خود فرو نمی برد وبر این بندگان باران ورحمت خود را می فرستد و آسمان سقوط نمی کند به بر کت وجود ناز نین این امام همام می باشد.

 خطیب جمعه ورزنه تصریح نمود: مملکت ما مملکت امام زمان است  و ما افتخار شیعه و پیرو او بودن را داریم و باید برای رفع گرفتاری های جامعه اسلامی خصوصا ایران اسلامی متوسل به وجود امام زمان (عج) بشویم .

حجت الاسلام شامحمدی درخطبه دوم ضمن تبریک میلاد امام زمان (عج)  اظهار داشت: باید ازسربازان گمنام امام زمان(عج) که با تلاش شبانه روزی امنیت کشور وجامعه را برقرار می کنند قدردانی کنیم واز این عزیزان می خواهیم با توجه به انتخابات در پیش رو مراقبت کنند که عده ای فرصت طلب ومعاند نخواهند که امنیت را در این فضای انتخاباتی آشفته کنند وبه نفع خود استفاده نمایند.

وی  به لایحه کاپیتولاسیون اشاره  کرد و افزود: زمانی که این لایحه ننگین مصوب شد حضرت امام(ره) فریاد زدند: "(إِنّا لِلّهِ وَ إِنّا إِلَیْهِ راجِعُونَ) من تأثر قلبی خودم را نمی توانم انکار کنم. قلب من در فشار است. ایران دیگر عید ندارد. عید ایران را عزا کردند ما را فروختند، استقلال ایران را فروختند. عزت ما پای کوب شد. عظمت ایران از بین رفت. عظمت ارتش ایران را پای کوب کردند. قانونی به مجلس بردند.مستشاران نظامی (خارجی) را... با خانواده هایشان، با کارمندان اداری شان، با هر کس به آنها بستگی دارد، اینها از هر جنایتی که در ایران بکنند، مصون هستند. اگر یک خادم امریکایی یا اگر یک آشپز امریکایی، مرجع تقلید شما را وسط بازار ترور کند، پلیس ایران حق ندارد جلو او را بگیرد. دادگاه های ایران حق ندارند او را محاکمه کنند باید برود امریکا. آنجا ارباب ها، تکلیف را معین کنند. ما این قانون را که در مجلس واقع شد، قانون نمی دانیم. ما این مجلس را مجلس نمی دانیم، ما این دولت را دولت نمی دانیم، اینها خائن هستند به مملکت ایران، خائنند".

وی ادامه داد:  امروز در دولت ایران سندی را به نام سند2030 امضاء کردند که می خواهند با اجرای این سند فرزندان ما را در آموزش وپرورش از اسلام وقران و خدا جدا کنند، او را همجنس باز تربیت کنند و کاری کنند که تا سال 2030 دیگر در کشور اسلامی ایران اسلامی وجود نداشته باشد.

امام جمعه ورزنه تصریح کرد: سند خیانت بار 2030 کتابی است که باید جوانان ونوجوانان را به گونه ای تربیت کنند که در برابر استکبار وظالمان خضوع داشته باشد وچیزی نگوید، خانواده از نظر این سند یعنی دو مردی که باهم ازدواج کنند ، دو زنی که باهم ازدواج کرده اند؛ یعنی رواج همجنس بازی که رهبر معظم انقلاب؛ آن دیدبان وکشتی بان دلسوز انقلاب اسلامی با گلایه از شورای عالی انقلاب فرهنگی فرمودند که "اینجا جمهوری اسلامی است واینجا حکم اسلام است، اجرا وابلاغ این سند که توسط این دولت انجام شده است خیانت به اسلام ومسلمانان است باید فریاد وناله هر آزاده ای به آسمان برسد".

حجت الاسلام شامحمدی به انتخابات پیش رو نیز اشاره کرد واظهار داشت: در روایتی از پیامبر گرامی اسلام نقل شده است که فرمودند "هرکس یک شخصی را بر مسلمانان حاکم کند در حالی که می داند شخص بهتر وصالح تری وجود دارد هم به خدا وپیامبر وهم به مردم خیانت کرده است" و امروز امریکا می خواهد اساس اسلام را از بین ببرد واین تفکری که حاکم بر دولت است نگاه به امریکا ومستکبران است، امروز روحانیون وعلماء طبق حکم حضرت امام(ره) وظیفه دارند حوزه ها راتعطیل کنند وبا حضور در بین مردم روشنگری واصلح را به مردم معرفی کنند تا انقلاب به دست نا اهلان ونامحرمان سپرده نشود.

امام جمعه ورزنه در پایان تصریح کرد:  در سایت دولت برای دهیاران روستا ها 10میلیون تومان وام اختصاص داده اند در شب انتخابات این به چه معناست؟ چرا دهیاران را مامور می کنند تا به مردم در روستاها القاء کنند که اگر رای به فلان شخص ندادید یارانه شمارا قطع می کنند ؟چرا برای استفاده از قدرت دو روزه دنیا اینگونه فریب کاری می کنید؟ من ترسی از کسی ندارم وباید برای اسلام سیلی بخورم و هزاران نفر مثل من وبهتر از من جان خود را برای اسلام از دست داده اند، من یک انقلابیم و برای حفظ این انقلاب تلاش خواهم کرد وبا تمام توان در میدان مبارزه خواهم بود.

وی تاکید کرد: جمعه هفته آینده انتخابات وروز سر نوشت سازی برای انقلاب واسلام و کشور است، این مردم هستند که باید برای دفاع از انقلاب واسلام باتفکر وتحقیق اصلح را انتخاب کنند.

کد خبر 302679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.