مبنای سند 2030 غیردینی و امانیسم است

گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: سند 2030 براساس مبنای غیردینی و امانیسم تدوین شده و هیچ انطباقی با فرهنگ توحیدی و پرورشی ما در کنار آموزش ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت الاسلام محمدعلاء الدینی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر گلپایگان در مصلای این شهر اظهارداشت: برای در امان ماندن از دشمنان نیاز به پناهگاه دارید و تقوا مانع نفوذ دشمن و پناهگاهی برای مسلمانان است.

 وی با اشاره به اینکه دنیا محل گذر و اعمال انسان در پرونده اعمال ثبت می‌شود، گفت: تمسک جستن به کتاب قرآن و نور ولایت اهل بیت(ع) راه سعادت و خوشبختی انسان در دنیا و آخرت است.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به اینکه فرهنگ انتظار، فرهنگی عمیق و با متونی نورانی و آینده ای درخشان است، گفت: در کتب الهی و در لسان پیامبران و امامان به صورت معین ظهور امام زمان (ع) با خصوصیات منحصر به فرد  بیان شده است.

وی با اشاره به اینکه اعتقاد به مهدویت یک اعتقادی امروزی نیست، از آغاز خلقت مژده ظهور امام زمان(ع) در همه ادیان الهی گفته شده است، بیان کرد: با شنیدن نیمه شعبان فرهنگ انتظار شکل می‌گیرد، انتظاری به همراه اعمال صالح، که لازمه آن حرکت و تلاشی که مورد رضایت خداوند باشد.

علاء الدینی با اشاره به تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، تأکید کرد: روز ۲۹ اردیبهشت ماه روز تعیین سرنوشت کشور است و وظیفه ما حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، که ضربه محکمی به معادلات دشمنان است.

وی با تأکید بر اینکه مجریان و ناظران به مُر قانون توجه کنند، و پس از اعلام نتایج نهائی انتخابات شیرینی انتخابات را به کام مردم تلخ نکنند، گفت: دشمنان با طرفند مختلف درصدد براندازی نظام هستند، و عدم مراعات اخلاقی و قانونی و اسلامی طراحی دشمن را تکمیل می‌شود.

امام جمعه گلپایگان تأکید کرد: حضور ما در پای صندوق‌های رأی به دلیل دستور ولایت فقیه و مرجعیت است، مادامی که انقلاب نشده بود و ما در صحنه نقش نداشتیم اقتصاد، فرهنگ، سیاست، جهاد به صحنه نیامده بود.

وی با اشاره به سند تحولی که به 2030 معروف است، افزود: این سند در حوزه آموزش براساس مبنای غیردینی تدوین شده که نگرانی مقام معظم رهبری هم در این مورد است.

علاء الدینی تصریح کرد: متأسفانه اجرای این سند افکار مادی را جایگزین ارزش‌ها می‌کرد و مظاهر غربی جایگزین آثار اسلامی می‌شد که طیف دانش آموز که نسل آینده کشور هستند از آن استفاده می کردند، متأسفانه شورای عالی فرهنگی در انقلاب اسلامی بی تفاوت مانده بود.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص این که امنیت کشور و مصونیت انتخابات مقوله مهم است، گفت: انتخابات دو سویه است، و می تواند نامانی ایجاد کند، نباید کشور به سمت نا امنی کشیده شود، دشمنان با طرفند مردم سالاری هدفش نا امنی کشور است. /

کد خبر 302673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.