مسئولان ستادها به عناوین مجاز و غیرمجاز تبلیغات توجه کنند

مسئول کمیته حقوقی و رسیدگی به شکایات ستاد انتخابات کاشان گفت: مئوولان ستادهای انتخاباتی و طرفداران نامزدهای به عناوین مجاز و غیرمجاز تبلیغات توجه کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان - مجید نادعلی در نشست توجیهی با روسای ستادهای انتخاباتی اظهار کرد: بحث استفاده از فضاهای عمومی شهر در زمان تبلیغات برخلاف قانون است و عدالت در تذکر برای همه ستادها رعایت می شود.

وی با تاکید بر اینکه باید هرگونه تبلیغات در زمانی قانونی انجام شود، افزود: راه اندازی کاروان های تبلیغاتی و استفاده از بلندگوهای سیار خارج از ستاد تبلیغات و محل سخنرانی ممنوع است.

مسئول کمیته حقوقی و رسیدگی به شکایات ستاد انتخابات کاشان ادامه داد: ستادهای تبلیغات ریاست جمهوری و نامزدهای شورای شهر از پذیرایی و پخش بروشورهای تبلیغاتی در خیابان به ویژه در زمان جشن نیمه شعبان جلو وسایل نقلیه را نگیرند تا حجم ترافیک شهر افزایش پیدا نکند.

نادعلی با اشاره به اینکه استفاده از هرگونه مواد محترقه و لوازم آتش بازی در ایام تبلیغات ممنوع است، گفت: امحاء و تخریب آثار ستاد تبلیغاتی انتخاباتی سایر نامزدها و تبلیغ علیه آنان برخلاف قانون است.

مسئول کمیته حقوقی و رسیدگی به شکایات ستاد انتخابات کاشان تصریح کرد: در زمان تبلیغات در هنگام نصب عکس و پوستر در مکان های غیرتعیین شده و نصب داربست بدون مجوز سازمان زیباسازی شهرداری کاشان و دیوارنویسی با رنگ و اسپری ممنوع است.

نادعلی استفاده از سیستم های بصری خارج از ستاد، نصب چادر قابل اشتعال و استفاده از مواد آتش زا و محترقه در ستادهای نامزدها از دیگر موارد غیر مجاز در زمان تبلیغات عنوان کرد.

وی اظهار کرد: رقابت شش نامزد ریاست جمهوری و ۱۵۳ نامزد شورای شهر کاشان یک شور انتخاباتی خواهد داشت که در صورت زدن تنها یک بنر توسط هر ستاد و نامزد با یک غوغایی در زمان تبلیغات مواجه خواهیم بود که نیازمند یک ساماندهی با استناد با آیین نامه های قانونی هستیم.

کد خبر 302672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.