نفت قهرمان شد و رویای ذوب‌آهن نقش بر آب

تیم فوتبال نفت تهران قهرمان جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور شد.

به گزارش ایمنا، دیدار فینال جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور بین دو تیم تراکتورسازی تبریز و نفت تهران از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب در ورزشگاه نفت و گاز خرمشهر آغاز شد.
نیمه نخست این دیدار بدون گل دنبال می‌شد تا اینکه در دقیقه ۲۷ خطای اکبر صادقی روی محمد ابراهیمی توسط داور پنالتی اعلام شد اما میلاد فراهانی پنالتی محمد ایرانپوریان را مهار کرد تا نفت دوباره به بازی برگردد.
دو تیم در پایان نیمه نخست این مسابقه با تساوی بدون گل به رختکن رفتند و در نیمه دوم نیز بازی محتاطانه‌ای در دستور کار خود قرار دادند. این شرایط تا دقیقه ۸۹ ادامه داشت تا اینکه با ارسال خوب آندرانیک تیموریان، سجاد شهباززاده دروازه تراکتورسازی را باز کرد. این نتیجه تا پایان این دیدار پابرجا ماند تا شاگردان علی دایی در تیم نفت جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

با قهرمانی نفت رویای ذوب‌آهن برای کسب سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا نقش بر آب شد. ذوبی‌ها که در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر جای گرفته بودند، برای کسب این سهمیه چشم به قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی داشتند.

خداحافظی البرز حاجی‌پور از دنیای داوری پیش از آغاز فینال جام حذفی از حواشی این دیدار بود.

ترکیب دو تیم در این مسابقه به شرح زیر بود:

تراکتورسازی تبریز:
محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، سعید آقایی (۶۷- مهدی شریفی)، هادی محمدی، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، محمدرضا مهدی زاده، محمد نوری، محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی (۸۷- علی طاهران) و فرزاد حاتمی
سرمربی: امیر قلعه‌نویی
نفت تهران:
میلاد فراهانی، ایگور پراهیچ، رضا علیاری، محمد دانشگر، وحید حمدی‌نژاد، رضا اسدی، آندرانیک تیموریان، اکبر صادقی، آرش رضاوند (۶۸- عیسی آل کثیر)، سجاد شهباززاده و محمد قاضی
سرمربی: علی دایی

کد خبر 302630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.