سبز کمرنگ!

ذوب‌آهن علاوه بر آنکه به عنوان تنها نماینده ایران موفق به صعود از گروه خود در لیگ قهرمانان نشد که در بین تیم‌های ایرانی ضعیف‌ترین نتیجه را هم برابر حریفان عربستانی رقم زد.

به گزارش ایمنا، از مجموع هشت مسابقه‌ای که نمایندگان ایران در مرحله گروهی این فصل از لیگ قهرمانان آسیا برابر حریفان عربستانی برگزار کردند سه برد، سه تساوی و ۲ باخت در کارنامه آنها به ثبت رسید. در بین تیم‌های ایرانی فقط ذوب‌آهن در این دوره از رقابت‌ها مغلوب حریف عربستانی خود شد. تیم اصفهانی در هر ۲ دیدار رفت و برگشت قافیه را به الاهلی باخت. این آمار ضعیف و ناامیدکننده در حالی در کارنامه ذوب‌آهن به ثبت رسید که این تیم در دوره قبلی لیگ قهرمانان النصر عربستان را در هر ۲ دیدار رفت و برگشت با نتایج پُرگل شکست داده بود.

در بین نمایندگان ایران استقلال با پیروزی در هر ۲ دیدار رفت و برگشت برابر التعاون بهترین نتیجه را برابر حریفان عربستانی رقم زد. البته الاهلی که پُرستاره‌ترین تیم فوتبال عربستان و یکی از گران‌قیمت‌ترین تیم‌های آسیایی است قابل مقایسه با التعاون کم‌مهره نیست.

پرونده رویارویی تیم‌های ایرانی و عربستانی در لیگ قهرمانان امسال هنوز بسته نشده است. استقلال خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها به مصاف الهلال می‌رود که در دور گروهی با پرسپولیس رقابت می‌کرد و با توجه به قهرمانی‌اش در لیگ داخلی به نظر می‌رسد قدرتمندترین تیم حال حاضر این کشور است.

کد خبر 302428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.