قشقایی‌: شکست مقابل ویتنام برایمان تلنگر بود/ باید این باخت را فراموش کنیم

مربی تیم ملی هندبال ساحلی گفت: با وجود اینکه بازی تدارکاتی نداشتیم اما فکر می‌کنم مقابل تیم قدرتمند ویتنام خوب بازی کردیم و تجربه خوبی بود.

مهدی قشقایی‌راد در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خصوص شرایط رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ تایلند، اظهار کرد: مسابقات در ۲ گروه در حال برگزاری است که ایران با تیم‌های تایلند، ویتنام، افغانستان و امارات متحده هم‌گروه است.

وی ادامه داد: در اولین دیدار این رقابت‌ها مقابل افغانستان قرار گرفتیم. این تیم به‌تازگی هندبال ساحلی را شروع کرده و سطح خیلی بالایی ندارد به همین دلیل می‌توان گفت بازی روز اول برای ما تقریباً یک بازی تدارکاتی خوبی به‌شمار می‌رفت.

قشقایی‌راد افزود: روز گذشته و در دومین دیدار بازی را به حریفان ویتنامی واگذار کردیم. تیم ویتنام در دور قبلی این رقابت‌ها چهارم آسیا شد و در این دوره نیز به قصد صعود به مسابقات جهانی وارد میدان می‌شود، فوق‌العاده خوب بازی می‌کنند و یکی از شانس‌های صعود از گروه ما است.

مربی تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان عنوان کرد: با این وجود فکر می‌کنم مقابل تیم قدرتمند ویتنام خیلی خوب بازی کردیم. واگذاری گیم اول مقابل این تیم یک اتفاق بود و لحظه آخر در این گیم فرصت گل طلایی را از دست دادیم. اما گیم دوم را با شرایط بهتری بردیم و بازی به ضربات پنالتی کشید. در ضربات پنالتی همه چیز به شانس و اتفاقات برمی‌گردد. کمی هم سختگیری داور و خطای رانینگی که از بازیکن ما گرفت باعث شد یکی از ضربات‌مان به هدر برود و در نهایت بازی را واگذار کنیم.

وی افزود: به هر حال عزم‌مان را جزم کردیم و تمام تمرکزمان را روی ۲ بازی‌ بعدی‌مان گذاشتیم. امروز باید مقابل امارات متحده که تقریباً تیم خوبی هم است بازی کنیم. برای صعود به جام جهانی باید بازی مقابل امارات متحده و تایلند را ۲ بر صفر پیروز شویم.

شکست مقابل ویتنام را باید فراموش کنیم

قشقایی‌راد خاطرنشان کرد: شکست مقابل ویتنام را باید فراموش کنیم. محک جدی خوردیم. برای ما که بازی‌ تدارکاتی نداشتیم به هرحال تلنگر و اتفاق خوبی بود.

مربی تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان تأکید کرد: هر ۹ تیم شرکت‌کننده با یک تفکر خاصی وارد این رقابت‌ها شدند. تعدادی برای صعود به جام جهانی و تعدادی هم برای کسب تجربه برای حضور در دوره‌های بعدی آمدند که ۷ تیم از آن‌ها خوب هستند و برای جنگیدن و صعود به میدان می‌روند.

وی گفت: خواهش می‌کنم به اسم تیم‌ها نگاه نکنیم. تایلند یا ویتنام اگر هندبال سالنی ندارند اما در هندبال ساحلی صاحب سبک هستند و کمک خوب می‌شوند و در بازی‌های تدارکاتی که شرکت می‌کنند هر روز در حال پیشرفت هستند.

قشقایی‌راد اضافه کرد: تایلند ۲ دوره میزبان این مسابقات است و همچنین در چهار دوره بازی‌های تدارکاتی شرکت کردند و به هر حال با آمادگی بیشتری از ما وارد این مسابقات شدند. اگر اتفاق خاصی نیفتد و تمرکز داشته باشیم صعودمان حتمی است.

مربی تیم ملی هندبال ساحلی گفت: اگر قبل از حضورمان در این رقابت‌ها حداقل در ۲ یا چند بازی تدارکاتی شرکت می‌کردیم تجربه بیشتری برای رویارویی با تیم‌های قدرتمند این دوره از رقابت‌ها داشتیم.

کد خبر 302419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.