مشارکت مردم در انتخابات برای تداوم نظام و انقلاب حیاتی است

فرماندار آران و بیدگل گفت: با توجه به اهمیت برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت مردم در انتخابات برای تداوم نظام و انقلاب حیاتی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالفضل معینی نژاد، در گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان در محل فرمانداری مشارکت مردم در انتخابات را برای تداوم نظام و انقلاب حیاتی دانست و افزود: در بحث انتخابات وظیفه روابط عمومی‌ها تبیین اقدامات دستگاه‌های اجرایی و انتقال مشکلات عمومی مردم به مدیران است.
 

وی بیان داشت: با توجه به اهمیت برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری می طلبد که روابط عمومی های ادارات و نهادهای شهرستان، در زمینه بسترسازی حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو گام بردارند.
 
معینی نژاد بی طرفی در بحث انتخابات را مهم دانست و پیش زمینه ای برای اعتماد در جامعه عنوان کرد و خواستار دمیدن روحیه امید و نشاط میان مردم شد.

وی خاطرنشان کرد:روابط عمومی دستگاههای اجرایی و نهادها، رسانه ها و تمامی افرادی که تریبون و قلم در اختیار دارند نقش و وظیفه بسیار مهمی در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی برعهده دارند و انتظار است در فرصت باقیمانده تا زمان برگزاری انتخابات دلگرمی بیشتری در بین مردم ایجاد نمایند.

فرماندار یادآور شد: پویایی هر سازمان منوط به فعالیت مطلوب روابط عمومی هاست و آنان وظیفه دارند تا ضمن ارائه گزارش عملکرد با نگاه مسئولانه در رفع مشکل و آسیب آن دستگاه تلاش کنند.
 
وی با تاکید بر نقش آموزش در تمامی حوزه ها بخصوص حوزه ارتباطی روابط عمومی و رسانه ها اظهار داشت:آموزش، هزینه نیست بلکه نوعی سرمایه گذاری در بهره وری بهتر است.

وی بر تعامل بهتر و قوی تر مسئولان روابط عمومی ها با خبرنگاران و اصحاب رسانه تاکید کرد و افزود: رسانه‌ها آینه افکار عمومی هستند و باید در مشارکت اجتماعی و اطلاع رسانی دقیق به مردم مورد استفاده قرار گیرند.

فرماندار آران و بیدگل خواستار همکاری کلیه دستگاه های اجرایی و نهادها جهت فضاسازی مناسب تبلیغی و حضور حداکثری در سطح شهرستان شد و بر ممنوعیت تمامی ادارت و نهادها در استفاده از اموال عمومی و دولتی له یا علیه نامزدها تاکید کرد./

کد خبر 302286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.