کرانچار: هم من و هم باشگاه از مواضع خود کوتاه آمدیم/ تیم باید تقویت شود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: امروز هم من و هم باشگاه سپاهان از مواضع خود عدول کردیم و توانستیم به سازش مناسبی برسیم.

به گزارش ایمنا، زلاتکو کرانچار در مورد تمدید قرارداد خود با تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: خوشحالم که پس از بازگشت به اصفهان امروز موفق شدیم با باشگاه سپاهان برای ادامه همکاری برای دو فصل دیگر به توافق اصولی برسیم و امیدوارم در راستا و ادامه بازی‌های خوبی که انجام دادیم بتوانیم سپاهان را دوباره به روزهای اوج خود برسانیم؛ البته در صورتی که حمایت‌هایی که باید از ما شود به موقع صورت گیرد.

وی در مورد درخواست هواداران سپاهان برای تمدید قرارداد با کرانچار افزود: از روز اول هم گفتم که فضا برای توافق و سازش وجود دارد و دری بسته نیست. امروز هم باشگاه از این فضا استفاده کرد و هر دو طرف از مواضع خود عدول کردیم و توانستیم به سازش مناسبی برسیم.

کرانچار ادامه داد: امروز تنها حرف من مسائل مالی نبود بلکه روی این موضوع تأکید کردم که در چند پست نیاز به تقویت تیم داریم که مسئولان باشگاه این موضوع را پذیرفتند و توافق حاصل شد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد برنامه‌های خود در فصل آینده و لیست بازیکنان موردنظر خود گفت: فردا در مورد این جزئیات به تفصیل با مدیرعامل باشگاه صحبت می‌کنم و لیست نهایی خود را به وی ارائه می‌دهم. همچنین در مورد اردوها با طاهری صحبت خواهم کرد. البته به نظر من امکانات خوبی برای ما فراهم است که بتوانیم یک تیم شش‌دانگ و تمام عیار را راهی فصل بعد کنیم.

وی بیان داشت: آنچه پیش رو داریم یک میدان مبارزه بزرگ است و همه از من گرفته تا بازیکنان و از همه مهم‌تر هواداران باید دست به دست هم دهیم تا از آن سربلند بیرون بیاییم.

کرانچار اضافه کرد: به هواداران سپاهان قول می‌دهم تا تمام تلاش خود را به‌کار بگیریم تا بازی‌های خوبی انجام دهیم و نتایج خوبی بگیریم. از وفاداری هواداران سپاهان در این ۶ هفته و سه سالی که در سپاهان بودم تشکر می‌کنم.

کد خبر 301948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.