عاقبت جنجال در نقش جهان

سرمربی نفت تهران به واسطه جنجالی که بیش از چهار ماه پیش در دیدار با سپاهان در نیمه‌نهایی به راه انداخت حق همراهی تیمش در فینال جام حذفی را ندارد.

به گزارش ایمنا، دیدار تیم‌های سپاهان و نفت تهران از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی در ورزشگاه نقش جهان بسیار جنجالی از آب در آمد و چهار اخراجی داشت که عبارت بودند از شجاع خلیل‌زاده، توحید غلامی، عباس بوعذار و علی دایی.

با توجه به کنار رفتن سپاهان از جام حذفی خلیل‌زاده محرومیت خود را در مسابقات لیگ برتر پشت سر گذاشت که البته کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سه جلسه محرومیت اضافی هم برای این مدافع در نظر گرفت.

در آن دیدار سرمربی نفت جنجال‌آفرین اصلی بود و با اعتراض پُرسروصدا به پنالتی اعلام‌شده علیه تیمش در دقایق پایانی از کنار خط تمام تلاش خود را کرد تا تمرکز احسان حاج‌صفی را بر هم بزند که البته با هدر رفتن آن پنالتی کذایی به هدف خود هم رسید. آن رفتار اما فقط حواس کاپیتان سپاهان را پرت نکرد که برای خود دایی هم گران و به قیمت اخراج و سکونشینی در فینال تمام شد.

البته سرمربی نفت هم مثل مدافع اخراجی سپاهان بعداً از طرف فدراسیون فوتبال نیز مشمول محرومیت‌های انضباطی شد تا در 2 هفته آغازین دور برگشت لیگ شانزدهم اجازه همراهی تیمش را از کنار زمین نداشته باشد. با این وجود، سرمربی و کاپیتان سابق تیم ملی طبیعتاً باید محرومیت ناشی از اخراجش در نیمه‌نهایی را در فینال جام حذفی پشت سر بگذارد.

کد خبر 301869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.