موسسه خیریه"نور محیی اصفهان" افتتاح می شود

فردا جمعه 15 اردیبهشت ماه 96 موسسه خیریه "نور محیی اصفهان" به منظور حمایت از بیماران مبتلا به سرطان افتتاح می شود.

به گزارش ایمنا، فروزان جهانبخش در خصوص افتتاحیه موسسه خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان "نور محیی اصفهان" تحت شعار نور حیاتبخش اظهار کرد: این خیریه در روز جمعه 15 اردیبهشت 96 ساعت 10 صبح با حضور مهدی جمالی نژاد شهردار اصفهان، اردشیر محقق رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان و علیرضا سلیمی معاون داوطلبان استان اصفهان افتتاح می شود.

وی عنوان کرد: اعضای هیئت مدیره موسس خیریه متشکل از پزشکان متخصص آنکولوژ و سرطان هستند که با هدف تشخیص و درمان بیماران سرطانی در این خیریه گرد هم آمده اند تا از بیماران مبتلا به سرطان حمایت کنند.

هیئت موسس و رئیس خیریه در خصوص آغاز به کار این خیریه گفت: پیشنهاد ساخت این خیریه از سال 92 داده شد و از آن زمان تا کنون به دنبال امور تاسیس این موسسه بودیم.

وی ادامه داد: یکی از دلایل تاسیس این خیریه خاطرات تلخ و طاقت فرسای زمان مبارزه با این بیماری بود و چون خود درد بیماری سرطان را کشیده ام و نسبت به هزینه های سرسام آور دارو و درمان این نوع بیماری آگاه بودم، با بهره گیری از برنامه چهارم سازمان بهداشت جهانی (تشخیص و درمان) کار خود را آغاز کردم.

جهانبخش در خصوص تعداد افراد تحت پوشش این خیریه گفت: هنگام آغاز کار به دلیل جلوگیری از هزینه های اضافی با همیاری هلال احمر اتاقی با امکانات مناسب به عنوان دفتر خیریه آماده کردیم و در مدت سال های 92 تا 96 حدود 450 مراجعه کننده هزینه دارو و درمان آنها پرداخت شده است.

موسسه خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان نورمحیی اصفهان واقع در میدان جمهوری خیابان فروغی بعد از چهار راه پنج رمضان کوچه مهر  48 پلاک2 قرار دارد و منتظر حمایت خیرین انسان دوست اصفهانی ها می باشد.

کد خبر 301635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.