گروه‌های سیاسی آرامش شهرستان را حفظ کنند

شهرضا – نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر شهرستان شهرضا در آرامش کامل قرار دارد بنابراین گروه‌های سیاسی باید در ایام انتخابات به گونه‌ای رفتار کنند که آرامش جامعه را حفظ و شرایط را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، سمیه محمودی در جمع معلمان شهر منظریه شهرستان شهرضا، با اشاره به فرارسیدن ماه شعبان و اعیاد این ماه، بیان کرد: ماه شعبان تنها ماه اسلامی است که بیشترین تعداد ولادت ائمه و بزرگان دین در آن قرار داد، این ماه فرصتی برای خودسازی و کسب امادگی معنوی برای ورود به ماه رمضان است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت – روز معلم، اظهار کرد: معلمان در شمار پرتلاش ترین اقشار جامعه هستند که زحمات و خدمات آنان بسیار با ارزش است.
نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هر کسی و در هر کسوت و جایگاهی که قرار دارد مدیون تعالیمی است که در محضر معلمان و اساتید خود فراگرفته است و از این نظر همه افراد جامعه وامدار خدمت معلمان هستند.
محمودی اضافه کرد: مسائل و مشکلاتی که معلمان با آن دست به گریبان هستند به اطلاع نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی  نیز می‌رسد و همه نمایندگان مردم نیز در هر شرایطی از این صنف پرتلاش و زحمت کش حمایت کرده‌اند که تا جای ممکن حقوق صنفی آنان احقاق شود.
وی گفت: امیدواریم شرایطی ایجاد شود که با افزایش بودجه و اعتبارات کشور در نتیجه رونق اقتصادی، بتوانیم خدمات بیشتری را به همه مردم کشور و از آن جمله جامعه معلمان ارائه کنیم زیرا اعتقاد همه مسئولان دلسوز نظام این است که صرف بودجه در آموزش و پرورش در واقع سرمایه گذاری برای عمران و آبادانی کشور در آینده است.
نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به سابقه دیرینه فرهنگی و تاریخی شهرستان شهرضا، بیان کرد: معلمان این شهرستان از گذشته تا به حال، باعث غرور و افتخار مردم این دیار بوده‌اند و خدماتی علمی و فرهنگی آنان در یاد و خاطره همگان به ثبت رسیده است.
محمودی در بخش دیگری ازسخنان خود، با اشاره به در پیش بودن ایان دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: نقش فرهنگیان در همه عرصه های انقلاب، از مبارزات انقلابی ملت و دوران دفاع مقدس و تلاش در سنگر تعلیم و تربیت، همواره پر رنگ و چشمگیر بوده است.
وی عنوان کرد: هر دو انتخابات پیش رو بسیار مهم و در زندگی مردم تأثیرگذار است و معلمان نیز که الگوهای خوبی برای همه مردم جامعه هستند و در این صحنه انقلابی می‌توانند با تشویق همه اقشار جامعه به حضور در انتخابات، بار دیگر رسالت خطیر خود را در قبال آرمانهای متعالی نظام و ولایت، ایفا کنند.
نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: شهرستان شهرضا در آرامش کامل است و همه تلاش مسئولان نیز در راستای رشد و بالندگی جامعه است بنایران از گروه‌های سیاسی انتظار است تا در تبلیغات انتخاباتی و سخنرانیهایی که احتمالاً برگزار خواهد شد، سعی کنند فضای آرام حاکم بر جامعه را حفظ کنند.
محمودی تصریح کرد: سخنرانان دعوت شده به شهرستان باید افرادی ولایتمدار و تابع قانون بوده و از نظر فرهنگی و اجتماعی و سیاسی جایگاه قابل قبولی داشته باشند، این افراد نباید مسائلی را مطرح کنند که باعث ایجاد تفرقه شده و مردم را از شرکت در انتخابات دلسرد کنند زیرا رهبر فرزانه انقلاب همواره بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام و حضور حداکثری در انتخابات تأکید فرموده‌اند.
وی بیان کرد: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز باید فارغ از جناح بندی سیاسی باشد، مدیریت شهر و روستا نیازمند تدبیر، تخصص و کارآمدی است و نباید تحت تأثیر منازعات سیاسی قرار گیرد.

کد خبر 301498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.