مجموعه گردشگری تفریحی چی چست مقصد گردشگری ارومیه

ارومیه - شهردار ارومیه در  آیین افتتاحیه هفتمین جشنواره گل در مجموعه  تفریحی گردشگری چی چست گفت: برگزاری سالانه جشنواره گلها در نشاط شهروندان موثر بوده است.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شهرداری ارومیه، محمد حضرت  پور، شهردار ارومیه در  آیین افتتاحیه هفتمین جشنواره گل در مجموعه  تفریحی گردشگری چی چست شهردار ارومیه در  آیین افتتاحیه هفتمین جشنواره گل که با حضور روح الله حضرت پور، نماینده مردم ارومیه، اعضای شورای اسلامی، مسئولان استانی، مدیران شهرداری  و شهروندان برگزار شد، گفت: یکی از مسائلی که امروز نیاز مبرم جامعه می باشد، ایجاد نشاط است که برگزاری سالانه جشنواره گلها و جشنواره های مشابه در این زمینه موثر بوده است.

حضرت پور با اشاره به برنامه های مختلف شهرداری برای معرفی ارومیه به عنوان شهر بین الملل اظهار داشت:  با عقد قرارداد بین شهرداری با یک شرکت هلندی، لاله ای به نام ارومیه  تولید و در جهان معرفی خواهد شد که اقدامات عملی آن از هم اکنون شروع شده است.

وی افزود: خدارو شکر می کنم که در بهترین روزها و اعیاد شعبانیه در این محیط زیبا ما رو دور هم آورد

شهردار ارومیه با تبریک روز شوراها گفت: امام خمینی ۹ اردیبهشت، روز شوراها  را به دلیل مشارکت مردم در مدیریت شهری نامگذاری کرد و امروز بهانه ای است تا از چهار سال تلاش شورای اسلامی شهر ارومیه از طرف مردم تقدیر شود.

حضرت پور با اشاره به اینکه یکی از دلایل عقب ماندگی شهرها بدلیل همدل نبودن مسئولان در حوزه نمایندگی، شوراها و غیره است، یادآور شد: پیشرفت و توسعه شهر ارومیه در این چهار سال محصول تعامل شورای شهر با شهرداری ارومیه است  وفضای حمایت توام با نقد همیشه در شورای شهر ارومیه حاکم بوده است.

شهردار ارومیه در مجوعه گردشگری تفریحی چی چست سخن می گفت، تاکید کرد: شهرداری ارومیه با تلاش شبانه روزی به عشق مردم ارومیه و رضایت آنها اقدام به اجرای پروژه های تفریحی گردشگری چی چست کرده است  و مردم ارومیه با هر گرایش سیاسی و مذهب پشتیبان مدیریت شهری ارومیه بوده است.

حضرت پور در خصوص بزرگترین شهربازی مدرن شمالغرب کشور گفت: الگوی شهربازی چی چست از شهر پاریس گرفته شده است با بهترین تجهیزات استاندارد، تا مردم ارومیه یک روز کامل را در فضایی شاد و فرح بخش سر کنند.ُ

وی خاطرنشان کرد: دلیل انتخاب چی چست برای  پروژه های متعدد اعم از شهربازی، آبشار، آمفی تئاتر و غیره، معرفی چی چست به عنوان مقصد گردشگری است .

شهردار ارومیه ابراز امیدواری کرد: سال ۹۶ نقطه صعود شهر ارومیه به رتبه ۴ یا ۵ بین شهرهای کشور خواهد بود .

حضرت پور با بیان اینکه، امسال کمربندی دوم ارومیه با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومان شروع می شود، ادامه داد: همچنین، دو ایستگاه قطار با کاربرد دو منظوره بین شهری و داخل شهری افتتاح می شود که در این زمینه از وزیر راه و شهرسازی تقدیر می کنم.

شهردار ارومیه با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال " اقتصاد مقاومتی؛ تولید-اشتغال" و اهتمام جدی شهرداری بر تحقق عملی آن اعلام کرد: در راستای این امر، در طول ۴ سال برای ۴۰۰۰ نفر از جوانان ارومیه توسط شهرداری اشتغال ایجاد می شود.

در پایان این مراسم از اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه به مناسبت 9 اردیبهشت و از عوامل اجرایی هفتمین جشنواره گل با اهدای لوح تجیل به عمل آمد.

کد خبر 301319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.