سپاه پاسداران، پاسدار فرهنگ عاشورا در عصر جاهلیت مدرن است

سمیرم فرمانده ناحیه مقاومت سمیرم گفت: از طلوع انقلاب اسلامی تا کنون پاسداران رسالت خطیر دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب، صیانت از استقلال را بر دوش گرفته اند.

فرمانده ناحیه مقاومت سمیرم در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: کارنامه پرافتخار انقلاب اسلامی یادآور رشادت، ایثار و از خودگذشتگی های پاسداران حضرت روح الله بوده که قدم در راه پاسدار بزرگ اسلام، امام حسین (ع) گذاشتند.

جواد فصیحی افزود: از طلوع انقلاب اسلامی تا کنون پاسداران رسالت خطیر دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب، صیانت از استقلال و تمامیت ارضی کشور، همراهی با سایر نیروهای مسلح و مدافعان انقلاب کشور را بر دوش گرفته و ذره ای در برابر دشمنان داخلی و خارجی عقب نشینی نکرده اند تا امروز ملت ایران از نعمت بزرگ امنیت و آرامش برخوردار باشند.

وی با اشاره به حضور پاسداران انقلاب اسلامی فراتر از مرزهای جغرافیایی گفت: سرایندگان سرود مقاومت و بالندگی امروز در دفاع از حرمین همراه با جبهه مقاومت در مقابل مستکبران جهان به خوبی درخشیده اند تا افتخاری دیگر را برای انقلاب اسلامی در برابر جهانیان به ثبت برسانند.

فصیحی افزود: بنیان گذار انقلاب اسلامی در همان روزهای ابتدایی انقلاب اسلامی دستور به تاسیس سپاه پاسداران داد و میلاد سالار شهیدان را روز پاسدار نامید تا نشان دهد آنان درس از مکتب عاشورا آموخته و با فرهنگ ایثار و شهادت از ارزش های اسلام ناب محمدی دفاع خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: سرافرازی پاسداران انقلاب در میدان های پرخطر و پرتهدید نبرد با ضدانقلاب در کردستان در روزهای آغاز استقرار جمهوری اسلامی و سپس هشت سال جنگ تحمیلی استکبار جهانی به وسیله رژیم بعثی عراق را مرهون پیوند عمیق آنان با عاشورا و فرهنگ مقاومت ضد ظلم است.

فرمانده ناحیه سمیرم گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ایثارگران و جانبازان صبور، منظومه‌ رشادت‌ها و مجاهدت‌هایی هستند که آرمان آنها پاسداری از رسالت حسین بن علی (علیه السلام) و فرهنگ عاشورا در عصر جاهلیت مدرن است.

کد خبر 301264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.