مردم باید از خدمات اقتصادی، معیشتی مناسب بهره مند باشند

نطنز- امام جمعه بادرود گفت: مردم در جمهوری اسلامی به عنوان صاحبان اصلی انقلاب باید از تمام ظرفیت ها برای رشد در ابعاد مختلف از جمله در بعد اقتصادی و معیشتی بهره مند شوند

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام علیرضا قاسمی اظهار کرد: مردم در جمهوری اسلامی به عنوان صاحبان اصلی انقلاب باید از تمام ظرفیت ها برای رشد در ابعاد مختلف از جمله در بعد اقتصادی و معیشتی بهره مند شوند و نقش ادارات و نهادها و همچنین ایفای نقش مسئولان در تحقق این مهم بسیار پررنگ است.

قاسمی با بیان این که اداره گاز در بین دیگر ادارات و نهادها نیز نقش مهم و پررنگی در خدمات رسانی به مردم دارد، افزود: این اداره یک اداره خدمت رسان است و باید نقش خود را از نظر کمی و کیفی به گونه ای ایفا کند تا مردم از فعالیت های آن بهترین استفاده را ببرند.

وی خطاب به سرپرست و کارکنان اداره گاز بخش بادرود ، تصریح کرد: مردم به گاز شهری نیاز مبرم دارند و در این بین گاهی از اوقات قشر مستضعف جامعه شاید به راحتی توان پرداخت قبوض گاز خود را نداشته باشند و شما سعی کنید با این قشر کم در آمد و گاهی نیازمندِ جامعه مدارا کرده و زمینه را برای پرداخت آن به صورت اقساطی فراهم آورید تا از این نعمت محروم نشوند.

سید مهدی پورکاظمی سرپرست اداره گاز بخش بادرود نیز ضمن تشریح فعالیت های این اداره، اظهار کرد: اداره گاز بخش امامزاده به ۹۲۰۰ مشترک خدمات رسانی می کند و سعی می شود فعالیت های تعمیراتی و زیر ساختی که در حد مطلوب در منطقه ارائه می شود را حفظ کند.

وی با بیان این که بیشتر فعالیت های اداره پیشگیرانه است، افزود: نصب کنترل مشترکین به روز است و به درخواست های مشترکین در سطح منطقه در کم ترین زمان رسیدگی می شود.

سرپرست اداره گاز بخش بادرود از تعامل سازنده اداره متبوع خود با شهرداری های بادرود و خالدآباد و همچنین با اداره آبفا و مخابرات خبر داد و خاطر نشان کرد: سعی می شود تا زمینه را به گونه ای فراهم کنیم تا بدهی های مشترکین و به خصوص آن هایی که توان مالی پایین تری دارند به صورت اقساطی پرداخت شود.

کد خبر 301257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.