دولت غیرانقلابی مسکن و اشتغال را تعطیل می‌کند

استاد حوزه و دانشگاه گفت: اگر دولت انقلابی نباشد، مسکن و اشتغال را نیز تعطیل می‌کند چراکه در پی آمال و آرزوهای خود به مستکبرین چشم‌دوخته و از این قشر جز برای آقازاده‌ها آبی گرم نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجتالاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع شامگاه یکشنبه در آئین افتتاحیه ستاد مرکزی آیت الله سیدابراهیم رئیسی در اصفهان با بیان اینکه امروز کشور در شرایط حساس قرار گرفته و انتخابات پیشرو بسیار سرنوشتساز خواهد بود افزود: در این انتخابات باید به گفتمان انقلاب اسلامی اهمیت دهیم.

وی با اشاره به فراز و نشیبی که نظام از ابتدای انقلاب تاکنون در آن قرار گرفته عنوان کرد: مشکل از آنجا آغاز شد که پس از جنگ تحمیلی عدهای اصول و ارزشهای انقلابی را رها کردند و اگر چنین نبود امروز نگران وضعیت کشور نبودیم که سکان اجرایی کشور بدست چه کسی بیفتد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه مردم به کسی رأی می‌دهند که ارزش‌هایشان با شعارهای او سازگار است تصریح کرد: اگر کاندیدایی انتخاب شود که از شعار تا عمل وی فرسنگها فاصله وجود داشته باشد، گفتمان انقلاب اسلامی آسیب میبیند و مردم نسبت به نظام بدبین و بی اعتماد خواهند شد.

وی با اشاره به مسئولینی که در طول سالهای اخیر سکاندار برنامه اجرایی کشور بودهاند اذعان کرد: اگر ما دقت لازم را به کار میبستیم و از روی بصیرت انتخاب میکردیم، امروز شاهد افرادی نبودیم که گفتمان انقلاب اسلامی را جایگزین گفتمان غربزده آمریکایی کنند تا جائیکه امروز عمده دستاوردهای نظام را فدای این رابطه کنند و دستاورد آن نسبت به هزینهای که پرداخت کردهایم، تقریبا هیچ است.

مهدوی با بیان اینکه عدهای می‌گویند برجام سایه جنگ را از کشور دور کرد  و این صرفا یک شعار انتخاباتی است خاطرنشان کرد: صرفنظر از انتخابات پیشرو ما باید بکوشیم تا تفکرات غلطی که در جامعه رسوب کرده را زدوده و مردم را با حقایق واقعی آشنا کنیم و این امر سالها تلاش و روشنگری را میطلبد.

وی با اشاره به اینکه امروز با یک تشر آمریکا قلب رآکتور اتمی را با بتن پر میکنند و به رهبر معظم انقلاب فشار می‌آورند که چرا این‌قدر دشمن دشمن می‌گویید افزود: قرار بود پاسپورت ایرانی عزتمند شود اما الآن در جیبوتی هم اعتبار ندارد؛ امروز در فرودگاه کشوری ناموس ما را برهنه می‌کنند و مسئولان ما ککشان هم نمیگزد، پس چه شد آن همه ادعا که رابطه با آمریکا برایمان چنین و چنان میکند؟!

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه امروز قشر خاکستری هم از آمریکا قطع امید کرده ادامه داد: امروز مردم به جناح مومن و انقلابی امیدوار شدهاند چراکه دستاورد 4 ساله این دولت به هیچ وجه قابل دفاع نیست و هیچ اثر مثبتی بر زندگی آحاد مردم نداشته است.

وی در ادامه تاکید کرد: امروز نیروهای انقلابی با برنامه به میدان آمدهاند و در مقابل همه ناکارآمدیها راهکار ارائه میدهند، اما از آنجاکه عدهای فقط با شعارهای پوشالی پا به عرصه گذاشتند، این برنامهها را شعار میخوانند و همچنان در بدنه جامعه «نمیشود» و «ما نمیتوانیم» را القا میکنند.

این کارشناس اجتماعی با بیان اینکه معیشت و اشتغال مشکلات بزرگی برای کشور ایجاد کرده افزود: ریشه همه این مشکلات به انزوا راندن گفتمان انقلاب است چراکه وقتی این گفتمان زمینگیر شد باید شاهد حکومت اشراف و فشار بر مستضعفین و محرومین بود در حالیکه امام ما که سرسلسله گفتمان انقلابی بود بارها بر رسیدگی به مستضعفین تاکید داشت و این قشر را طلایهدار نظام اسلامی خطاب میکرد.

وی با اشاره به ضعف نیروهای انقلابی مبنی بر نهادینه کردن گفتمان انقلاب در جامعه اذعان کرد: هرکجا از این گفتمان فاصله گرفتیم، عوض پیشرفت شاهد پسرفت مادی و معنوی بودیم و مردم باید بدانند که حتی مادیاتشان نیز به این گفتمان اصیل گره خورده است.

مهدوی ارفع در پایان تاکید کرد: اگر دولت انقلابی نباشد، مسکن و اشتغال را نیز تعطیل میکند چراکه در پی آمال و آرزوهای خود به مستکبرین چشمدوخته و از این قشر جز برای آقازادهها آبی گرم نخواهد شد.

کد خبر 301116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.