رشد ۵۴ درصدی ارتقای کیفیت سلامت مدارس اصفهان

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امروز سلامت روحی و جسمی اهمیت بسزایی دارد و ارتباط سالم بین مدیر و معلم، معاون و دانش آموز بسیار مهم و کلیدی است.

به گزارش ایمنا، محمد حسن قائدیها در دومین جشنواره مدرسه مروج سلامت اظهار کرد: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید همکاری دو طرفه ای میان دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش استان اصفهان وجود دارد.  
وی افزود: امروز مرکز نوید در شهر اصفهان با حدود ۲ میلیارد اعتبار واقع در ناحیه ۵ احداث شده است که در ۷ شب اول به صورت رایگان اقدام به ارائه خدمات مختلف پزشکی به همکاران فرهنگی از استان های مختلف کشور می کند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید گام های بلندی در حوزه سلامت در آموزش و پرورش استان برداشته شده است، بیان کرد: در طول ۳ سال گذشته تعداد زیادی کلینیک پزشکی در شهرستان های استان احداث شده است.
وی ادامه داد: بزرگترین کلینیک دندانپزشکی و پزشکی کشور در اصفهان راه اندازی خواهد شد که افتخاری بزرگ برای آموزش و پرورش استان اصفهان محسوب می شود.
قائدیها با تاکید بر اینکه امروز سلامت روحی و جسمی اهمیت بسزایی دارد، گفت: اگر سلامت خانواده وجود نداشته باشد، زندگی با استرس همراه خواهد بود.  
وی ادامه داد: مدارس و معلمان با ارائه آموزش های مطلوب به دانش آموزان، سلامت روحی و جسمی را به این قشر از افراد هدیه می دهند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: سلامت ارتباط بین مدیر و معلم، معاون و دانش آموز و گروه همسالان از اهمیت بسزایی برخوردار است.
وی گفت: امروز به مهارت های زندگی و آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان نیاز داریم و این سلامت باید در مدارس اتفاق بیفتد تا بلکه بتوانیم ارتباط سلامت مثبتی را بین دانش آموزان ایجاد کنیم.

کد خبر 301045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.