کرانچار: برای فصل آینده بعداً تصمیم می‌گیرم/ چاره‌ای جز شکست استقلال نداریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در حال حاضر باشگاه باید تعیین تکلیف کند و آن ۶ هفته را هم به خاطر علاقه شدیدی که به سپاهان داشتم پذیرفتم و شرایط باشگاه را قبول کردم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زلاتکو کارنچار شامگاه شنبه و پس از پیروزی تیمش مقابل تراکتورسازی در هفته بیست و نهم لیگ برتر در نشست خبری این دیدار اظهار کرد: در نشست خبری روز گذشته گفتم که امیدوارم هواداران زیادی به ورزشگاه بیایند چون می‌دانستم بازی امروز بسیار با کیفیت و جذاب خواهد بود و این اتفاق هم افتاد.

وی ادامه داد: تیم من برنده بازی شد و از این موضوع خوشحالم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم. تراکتورسازی امروز ثابت کرد که بی‌جهت نیست که بالای جدول است و بازی خوبی را به نمایش گذاشت. ما به خاطر شرایط خاصی که داشتیم باید چهارم می‌شدیم و توانستیم برای به دست آوردن این جایگاه خوب بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: ۲ گل زدیم و تراکتورسازی هم چند موقعیت داشت. از این نتیجه راضی هستم و خوشحالم از اینکه هواداران با توجه به شرایط جوی به ورزشگاه آمدند. تراکتورسازی اوایل بازی منسجم و دفاعی بازی کرد و می‌دانستند که باید حمله کنند که هم در نیمه نخست و هم در نیمه دوم حملات بسیار زیادی انجام دادند و در نیمه دوم حتی مدافعان تراکتورسازی هم برای زدن گل جلو می‌آمدند.

کرانچار اضافه کرد: با تعویض‌هایمان توانستیم فرصت ایجاد کنیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم.

وی در مورد مذاکره با مسئولان باشگاه سپاهان بر سر قرارداد خود گفت: من شرایط از جمله بحث بودجه را برای باشگاه تشریح کردم و باید به باشگاه گوشزد می‌کردم که تیم در چه نقاطی باید تقویت شود تا دچار مشکل نشویم. می‌توانستیم از روز اول قرارداد بلندمدت ببندیم اما باشگاه قبول نکرد و قرارداد ۶ هفته‌ای را مطرح کرد و برای فصل آینده بعداً تصمیم  می‌گیریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بیان داشت: در حال حاضر باشگاه باید تعیین تکلیف کند و آن ۶ هفته را هم به خاطر علاقه شدیدی که به سپاهان داشتم پذیرفتم و شرایط باشگاه را قبول کردم.

کرانچار در مورد عملکرد دروازه‌بان تیمش برابر تراکتورسازی تصریح کرد: لی با اضافه وزن به باشگاه سپاهان آمد اما الان توانسته وزن کم کند و باید کیفیت کارش بیشتر شود و امروز سرنوشت مسابقه را او تعیین کرد و دو ضربه مهدی شریفی را مهار کرد. اولیویرا الان روحیه خوبی دارد و رو به پیشرفت است؛ همانطور که تیم سپاهان رو به پیشرفت است.

وی اظهار کرد: با نتایجی که امروز رقم خورد چاره‌ای جز این نداریم که در بازی آخر خود استقلال را شکست دهیم. باید تلاش کنیم تا این چرخه ۶ هفته‌ای را خوب تمام کنیم و با ایستادن بر سکوی چهارم لیگ به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنیم.

کد خبر 300898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.