استفاده از تمامی ظرفیت ها برای حمایت از تولیدگران و کارآفرینان

مبارکه- شهردار مبارکه گفت : مدیریت شهری مبارکه از تمام ظرفیت های خود برای حمایت از تولیدگران و کارآفرینان شهرستان و فراهم نمودن زمینه عرضه محصولات تولیدی آنان در بازار مصرف شهری استفاده خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از  شهرستان مبارکه؛ شهردار مبارکه در بازدید از نمایشگاه سوغات، صنایع دستی و تولیدات شهرستان مبارکه با حضور در برخی غرفه ها، در جریان فعالیت ها و ساز و کار نمایشگاه قرار گرفت.

محمد شرفا در این بازدید هدف از برگزاری نمایشگاه را تقویت مشاغل کوچک و خانگی عنوان کرد و گفت: شهرداری مبارکه بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری از تمام ظرفیت های خود برای حمایت از تولیدگران و کارآفرینان شهرستان و فراهم نمودن زمینه عرضه محصولات تولیدی آنان در بازار مصرف شهری استفاده خواهد کرد.

شرفا، نقش شهرداری در برگزاری این نمایشگاه را پشتیبانی و حمایتی خواند و افزود: حمایت از تولید ملی یکی از تاکیدات همیشگی مقام معظم رهبری می‌باشد که مورد توجه شهرداری مبارکه در دوره فعلی مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه سوغات و صنایع دستی با هدف آشنایی مردم با فرهنگ و آداب و رسوم و صنایع دستی و سوغات مناطق مختلف کشور دایر شده است، افزود: استان های تهران، اصفهان، یزد، کرمان، گیلان، کردستان و آذربایجان های شرقی و غربی محصولات و تولیدات خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته اند که هرکدام از شهرهای ایران دارای هویت‌ متعلق به خود است که این هویت در قالب سوغات و صنایع دستی و آثار هنری خود را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین ظرفیت‌ها برای معرفی توانمندی‌های شهری و محلی و به طور کلی جوامع انسانی برپایی نمایشگاه‌ها در ابعاد مختلف و متفاوت است.

شرفا گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و زیر ساخت‌های مغفول گردشگری، ایجاد بستری به منظور تبادل فرهنگی بین شهروندان، بهره‌گیری و فعال کردن ظرفیت‌های فرهنگی و اقتصادی، معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های اشتغال و کارآفرینی در حوزه سوغات و صنایع دستی مبتنی بر رویکردهای اقتصاد مقاومتی و آشنا کردن مردم با صنایع دستی و سوغات ایرانی از دیگر اهداف این نمایشگاه به شمار می‌رود.

شرفا بابیان اینکه برپایی نمایشگاه عرضه صنایع دستی و سوغات با ظرفیت بیش از ۴۵ غرفه، به ایستایی مسافر و معرفی داشته های شهرستان کمک می کند خاطر نشان کرد: برپایی این نمایشگاه ها می تواند در گرایش مردم به صنایع دستی بسیار موثر باشد.

گفتنی است نمایشگاه سوغات و صنایع دستی و تولیدات شهرستان مبارکه با محصولات و سوغات متنوع و تولیدات صنایع دستی تا پانزدهم اردیبهشت ماه همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۲۱ شب آماده بازدید علاقمندان است. /

کد خبر 300845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.