بازی‌های امسال سنگین‌تر از سال گذشته بود/ از بازیکنانم راضی‌ام

نائب رئیس هیأت هندبال استان اصفهان گفت: با وجود اینکه بازیکنانم فرصت زیادی برای تمرین نداشتند اما برای کسب مقام دومی مسابقات هندبال ساحلی تلاش زیادی کردند و از آن‌ها راضی هستم.

اعظم قینانی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد سطح مسابقات هندبال ساحلی هفته نکوداشت اصفهان، اظهار داشت: با حضور تیم‌های خیلی قوی بوشهر، همدان و فارس سطح مسابقات هندبال ساحلی هفته نکوداشت اصفهان امسال خیلی بالاتر از سال گذشته بود. کیفیت و کمیت بازی‌ها هر سال بهتر از سال قبل می‌شود. در کل بازی‌ها خیلی خوب بود.

وی ادامه داد: هندبال ساحلی بانوان ملی‌پوش ندارد. با وجود اینکه پوشش بازیکنان هم پذیرفته شده است اما به دلیل اینکه مسابقات برون‌مرزی است به بازیکنان اجازه خروج ندادند. در اصل بازیکنان هندبال ساحلی تنها در مسابقات لیگ برتر شرکت می‌کنند.

افتخاری افزود: بازیکنان جوان و نوجوان سپاهان در مسابقات لیگ برتر هندبال سالنی و ساحلی بازی می‌کنند. باید بپذیریم که از نظر قدرت بدنی، شرایط فیزیکی و تجربه تیم هندبال ساحلی اصفهان برتر است.

سرمربی تیم هندبال ساحلی سپاهان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ترکیب تیمم دانش‌آموز هستند و فرصت زیادی برای تمرینات نداشتیم و همچنین در گروه سختی قرار گرفتیم اما از بازیکنانم راضی هستم و برای کسب مقام دوم هم زحمت زیادی کشیدند. بازی مقابل تیم اصفهان دستاورد و تجربه خوبی برای‌مان بود. بازیکنانم شرایط و آینده خوبی دارند.

نائب رئیس هیأت هندبال استان اصفهان گفت: اولین دوره جشنواره استانی مینی هندبال (ستارگان هندبال پایه سوم ابتدایی) با مشارکت آموزش و پرورش و هیأت هندبال استان اصفهان هفته اول خرداد در 2 بخش پسران و دختران برگزار می‌شود.

کد خبر 300756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.