در مسئله انتخابات برای خود حجت شرعی ایجاد کنیم

چادگان - امام جمعه موقت چادگان گفت: در انتخابات باید برای خودمان حجت شرعی ایجاد کنیم چراکه می‌خواهیم سرنوشت میلیون‌ها انسان را به دست فردی بسپاریم.

به گزارش خرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته چادگان،  با بیان این که خواندن مناجات شعبانیه دارای مفاهیم ارزشمندی است، اظهار کرد: این مناجات زیبا و فاخر به همه ما در تنظیم برنامه‌ها کمک می‌کند و امیدوارم که خدای متعال توفیق دهد که نهایت تقوا و به سمت خدا رفتن را در ماه شعبان داشته باشیم.

وی ادامه داد: تکامل انسان با  توشه‌ای به نام تقوا به دست خواهد آمد.

وی تاکید کرد:  انسان در طول زندگی خود باید آینده‌نگر باشد که اگر فرهنگ غلط بر ما ایجاد شد آن‌وقت است که دیگر نمی‌توان آینده‌نگر بود.

ابراهیمی در ادامه انتخابات را آزمون بزرگی  دانست که پیش روی همه ملت است و گفت: در انتخابات باید برای خودمان حجت شرعی ایجاد کنیم چراکه می‌خواهیم سرنوشت میلیون‌ها انسان را به دست فردی بسپاریم.

وی بابیان اینکه کاندیداها بگویند وضع موجود چگونه است، تصریح کرد: مشکلات کشور با نگاه به بیرون ابداً حل نمی‌شود و باید از ملت و این مردم استفاده شود.

امام‌جمعه موقت چادگان با بیان این که چند سال است که نگاه ما به بیرون است حداقل در ۴ سال این‌گونه بوده است؛  افزود: من در مورد کاندیدی خاص صحبت نمی‌کنم و از کسی هم حمایت نمی‌کنم، علیه کسی هم صحبت نمی‌کنم، اما هر روز می‌شنویم کارخانه‌ای تعطیل شده است؛ چرا باید این‌گونه باشد.

ابراهیمی با انتقاد صریح از قاچاق و عدم مبارزه جدی با آن افزود: قاچاق به نفع یک عده‌ای هست، اتفاقاتی در کشور می‌افتد و دولت کاری‌ به آن‌هاندارد چون از خودشان هست؛ برای چندین میلیون حقوق، کسی ناراحت نمی‌شود اما برای پرداخت یارانه افرادی که زندگی‌شان با همین موضوع می‌گذرد غصه‌دار می‌شوند.

امام جمعه موقت چادگان با انتقاد از محرمانه ماندن قراردادها، افزود: قراردادها را برای مردم عمومی کنند؛ مقام معظم رهبری فرمودند شرح مذاکرات بیان شود، چرا نشد؛ چرا نگاه به بیرون است؟ اگر کسی بگوید نگاه ما به بیرون مرزها نیست ما نوکرشان نیز هستیم.

وی در پایان با اشاره به در پیش بودن روز معلم و روز کارگر خواستار توجه جدی مسئولان به رفع مشکلات معیشتی این دو قشر شد.

کد خبر 300694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.