فیسبوک رکورد بیشترین دانلود در سیستم عامل اندروید را شکست

به طور کلی کمپانی غول پیکر فیسبوک و زیرمجموعه‌هایش توانسته‌اند در صدر جدول ده اپلیکیشن برتر قرار بگیرند.

به گزارش ایمنا، هر روزه روی تمام گوشی‌های هوشمند اپلیکیشن‌های جدیدی نصب یا حذف می‌شوند ولی گاهی اوقات شما اپلیکیشنی را که روی گوشی هوشمند خود نصب می‌کنید آن قدر به کارتان می‌آید که برای طولانی مدت آن را روی گوشی خود نگه می‌دارید و حتی در مدت‌ زمان‌های مشخصی آن را به‌روزرسانی می‌کنید. مهم نیست که شما چه قدر صرف خرید گوشی هوشمند خود می‌کنید، مهم این است که کدام اپلیکیشن‌ها را روی گوشی خود نصب دارید و تا چه میزان از آن‌ها استفاده می‌کنید. به تازگی آماری از اپلیکیشن‌هایی که در سه ماهه اول سال میلادی جاری بیشترین دانلود شده‌اند را برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس بدست آورده‌ایم.

البته در این آمار منتشر شده اپلیکیشن‌های بازی در نظر گرفته نشده‌اند.. به طور کلی کمپانی غول پیکر فیسبوک و زیرمجموعه‌هایش توانسته‌اند در صدر این جدول ده اپلیکیشن برتر قرار بگیرند. اپلیکیشن واتس‌اپ، فیسبوک و مسنجر در رتبه‌های اول تا سوم بیشترین اپ‌های دانلود شده در این سه ماه بوده‌اند. البته جالب است که بدانیم اینستاگرام در رتبه چهارم قرار گرفته و این نشان دهنده رشد خوب این اپ و محبوبیت آن در سراسر جهان بوده است. به علاوه اینستاگرام هم زیرمجموعه‌ای از کمپانی فیسبوک است. در گوگل پلی اپلیکیشن‌های فیسبوک، واتس‌اپ و مسنجر در پله‌های اول تا سوم قرار گرفته‌اند.

اگر نگاهی به اپ استور سیستم عامل آی او اس نگاهی بیندازیم، باز هم متوجه می‌شویم که دو اپلیکیشن معروف مسنجر و واتس‌اپ به ترتیب در رتبه‌های اول و دوم قرار گرفته‌اند و اپلیکیشن بیتموجی توانسته رتبه سوم را به خود اختصاص بدهد. یکی از نکات جالب دیگر قرار گرفتن اپلیکیشن گوگل مپس در رتبه هفتم اپ استور است که نشان از تسلط گوگل در این زمینه دارد و گوگل توانسته اپلیکیشن نقشه اپل را پشت سر بگذارد ولی خبرهای جدید حاکی از در اختیار گذاشتن بودجه بیشتری در قسمت نقشه‌برداری اپل است. 

کد خبر 300370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.