فضای سبز بلوار امام خامنه ای حرم مطهر آقا علی عباس (ع) زیبا سازی شد

نطنز- مسوول اوقاف و امور خیریه بادرود گفت: فضای سبز بلوار امام خامنه ای به سمت آقا علی عباس (ع به طول 8 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 160 میلیون ریال زیبا سازی شد

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام علیرضا محلوجی گفت: با توجه به اینکه آستان مقدس امامزاده آقا علی عباس(ع) در منطقه ای کویری بادرود  واقع شده است ایجاد فضای سبز در جوار این امامزاده واجب التکریم ضامن حیات آن است.
وی عنوان کرد: رویکرد نمایندگی  اوقاف و امور خیریه بادرود  جهت ایجاد فضای سبز در جوار این امامزادگان جلیل القدر تثبیت زمین های خاکی اطراف این آستان مقدس در جهت جلوگیری از ایجاد ریزگردان ها و همچنین حمایت از محیط زیست منطقه بوده است.

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه بادرود خاطر نشان کرد، با توجه به اینکه امامزاده آقا علی عباس(ع) هرساله میزبان زائران و مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور است یکی دیگر از هدف های ایجاد فضای سبز در جوار این امامزاده عظیم الشان زیباسازی اطراف این آستان مقدس جهت توسعه گردشگری مذهبی و آماده سازی این امامزاده برای پذیرایی زائران و مسافران از نقاط مختلف کشور بوده است.

محلوجی تصریح کرد: در طی یک ماه گذشته  تعداد 5 هزار نهال کاج و سرو، 2 هزار بوته گل رز و یک هکتار نیز بوته گل محمدی در جوار آستان مقدس این امامزاده کاشته شده است و درخت های بلوار امام خامنه ای به طول 8 کیلومتر حرص و زیبا سازی شده اند که این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 160 میلیون ریال اجرایی شده است.

وی ادامه داد: 7 هکتار یونجه نیز در زمین های اطراف این امامزاده با هدف ایجاد اشتغال و درآمد پایدار جهت توسعه این امامزاده واجب التعظیم کاشته شده است.

 

کد خبر 300348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.