از اولین ژیروسکوپ ساخت ایران و اصفهان در نمایشگاه باور رونمایی می‌شود

رییس کمیته بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک استان اصفهان گفت: اولین ژیروسکوپ ساخت ایران و اصفهان در نمایشگاه باور ۳ به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد مهدی کاظمی در نشست خبری نمایشگاه باور ۳ (بازی‌های رایانه‌ای و ماشین‌های کنترلی و بازی‌های رباتیک) اظهار کرد: نمایشگاه باور ۳ تحت عنوان اصفهان شهر فن آور بازی‌های الکترونیک و با همکاری کمیته بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیکی استان اصفهان و مرکز فن‌آوری‌های نوین شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: ما بیشتر سعی کردیم در این نمایشگاه کمیته بازی‌های الکترونیک را معرفی کنیم؛ این کمیته چهار زیر مجموعه دارد که شامل بازی‌های رایانه‌ای، بازی‌های کنسول، بازی‌های ماشین‌های کنترلی و بازی‌های رباتیک است و ما تلاش داریم توانمندی‌های خودمان را در این نمایشگاه به نمایش بگذاریم.
رییس کمیته بازی‌های الکترونیک استان اصفهان در خصوص خدمات ارائه شده در این نمایشگاه توضیح داد: سعی کردیم که این نمایشگاه صرف نباشد و کارهای اجرایی نیز انجام بدهیم و همانطور که مردم از نمایشگاه دیدن می‌کنند، بتوانند استفاده اجرایی نیز داشته باشند و بازی‌های مختلفی را در آنجا به نمایش می‌گذاریم.
 وی ادامه داد: اولین ژیروسکوپ ساخت ایران و اصفهان را در نمایشگاه باور ۳ به نمایش می‌گذاریم. همچنین بازدیدکنندگان می‌توانند فوتبال روباتیک و فن‌آوری‌های هوشمند و ... که در ۲۰ غرفه به نمایش درمی‌آید را از نزدیک مشاهده کنند.
کاظمی در مورد بازی‌های رایانه ای تحرکی بیان کرد: یکی از موضوعاتی که بسیار در مورد آن بحث می‌شود، کم تحرکی است که ما برای اولین بار از بازی‌های تحرکی در این نمایشگاه رونمایی می‌کنیم که هم آقایان و هم بانوان می‌توانند از این بازی‌ها استفاده کنند تا بتوانیم آن نشاط و شادابی که مد نظر مقام معظم رهبری هست را اجرایی کنیم.
وی ادامه داد: این نمایشگاه از ۶ تا ۸ اردیبهشت صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و بعدازظهرها نیز از ساعت ۱۸ تا ۲۲ در باغ غدیر اصفهان برگزار می‌شود و فردا صبح نیز مراسم افتتاحیه را با حضور مسئولان کشوری و استانی و مدیران شهری برگزار می‌کنیم.
۱۵۱۰۷/۱۱۸/۴

کد خبر 300286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.