مهدی‌پور: جری همیشه پنالتی‌زن خوبی بوده/ صعود از گروه حق ماست

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با توجه به کیفیت بازی‌هایی که انجام می‌دهیم حق‌مان است از گروه صعود کنیم.

مهدی مهدی‌پور در گفتگو با خبرنگار ایمنا، درباره شکست سنگین تیمش برابر العین امارات اظهار کرد: این بازی یکی از بازی‌های خیلی خوب امسال ذوب‌آهن بود. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. می‌توانستیم به گل برسیم اما متأسفانه نتوانستیم استفاده کنیم.
وی ادامه داد: روی چند ضد حمله گل خوردیم و متأسفانه نتیجه برخلاف روند بازی رقم خورد. البته هنوز چیزی را از دست نداده‌ایم و مثل قبل باید الاهلی را در قطر ببریم تا صعود کنیم. بازی صعودمان بازی با الاهلی شده است و باید با همت بازیکنان از این بازی بهترین نتیجه را کسب کنیم.
هافبک ذوب‌آهن درباره درخشش عمر عبدالرحمان و آزاد بودن او در زمین بیان کرد: اگر بازی امروز او را با بازی‌های گذشته مقایسه کنید متوجه خواهید شد که در خیلی از دقایق بازی، آن عبدالرحمان همیشگی نبود و حتی در جریان بازی حضور نداشت. در هر صورت یک بازیکن در کلاس بین‌المللی ممکن است هر لحظه بازی را در بیاورد.
مهدی‌پور افزود: با توجه به کیفیت بازی‌هایی که انجام می‌دهیم حق‌مان است از گروه صعود کنیم. امسال گروه سختی در آسیا داشتیم.
وی درباره پنالتی چیپی که جری بنسون زد و تبدیل به گل نشد گفت: جری همیشه پنالتی‌زن خوبی بوده است و در تمرینات پنالتی‌هایش را اکثراً گل کرده است. در هر صورت همه بازیکنان بزرگ دنیا هم ممکن است پنالتی خود را خراب کنند.
۱۵۱۸۱/۱۳۹/۱۱۸/۵

کد خبر 300245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.