اصفهان مملو از سرمایه های نمادین است

مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه اصفهان مملو از سرمایه های نمادین است، گفت: کشف، معرفی، حفظ و پرداختن به همه این سرمایه ها، وظیفه ماست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بعدازظهر امروز، علی اکبر بقایی، با حضور در ویژه برنامه موج جوانی که در باغ نور به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان برگزار می شد، اظهار کرد: هر شهری دارای سرمایه هایی است که می توان برای آنها نکوداشت گرفت؛ این سرمایه ها فقط اقتصادی نیستد بلکه شامل سرمایه های فرهنگی، اجتماعی و نمادینی هستند که در معرض نابودی قرار گرفته اند.
وی با تاکید بر اینکه اصفهان مملو از این سرمایه های نمادین است، ادامه داد: کشف، معرفی، حفظ و پرداختن به همه این سرمایه ها، وظیفه ماست.   
مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای برنامه های متنوع این سازمان برای هفته نکوداشت اصفهان به تشریح این برنامه ها پرداخت و گفت: افتتاحیه هفته نکوداشت اصفهان به این علت که امسال روز اصفهان متقارن با سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) شد، دیرتر کلید خورد.
وی با اعلام اینکه امسال برنامه های میدانی زیادی نسبت به سال گذشته نداریم، افزود: سرودهایی با موضوع اصفهان در پارک جنگلی ناژوان، میدان امام علی(ع) خیابان چهارباغ و خانه هنر مندان اجرا می شوند.
بقایی عنوان کرد: نمایشگاه عکس فاصله های متقارن همراه با نشست های تخصصی در موزه هنرهای معاصر برگزار می شود؛ نمایشگاه عکس دوباره اصفهان نیز از دوم تا هفتم اردیبهشت ماه سال جاری در گالری عکس کتابخانه مرکزی اصفهان برپا می شود.
وی ادامه داد: روز زنده هنر در توحیدخانه دانشگاه هنر از ساعت ۵ بعدازظهر چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه برپا می شود علاوه بر این برنامه ها نمایشگاه عکس دیوار نوشته ها و فیلم مستند دیوار نوشته ها از ۸ اردیبهشت ماه ساعت  ۷ بعدازظهر برای علاقه مندان نمایش داده می شود.
این مقام مسئول شهری خاطرنشان کرد: چهارمین جشنواره موسیقی نیز از پنجم تا دوازدهم اردیبهشت ماه در هنرسرای خورشید که دفتر تخصصی موسیقی شهرداری اصفهان است، شروع به فعالیت می کند.
کد خبر 300228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.