برگزاری مسابقه اینترنتی «هنر انقلاب» در اصفهان

به همت دبیرخانه پاسداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در حوزه هنری استان اصفهان و با همکاری موسسه فرهنگی هنری راسخون مسابقه اینترنتی «هنر انقلاب» برگزار می‌گردد.

به گزارش ایمنا، این مسابقه همزمان با روز شهادت سید شهیدان اهل قلم به منظور پاسداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ناب هنر انقلابی و آشنایی بیشتر کاربران با این موضوع در قالب 30 سوال از 30 مقاله در حال برگزاری است.
از آنجایی که یکی از رسالت های مهم حوزه هنری خاصه در هفته هنر انقلاب، ترویج ارزش های ناب انقلاب و معرفی آرمان های بلند آن است، از کاربران اینترنتی دعوت شده تا در بخش های مختلف سایت راسخون در این مسابقه بزرگ اینترنتی به آدرس (https://rasekhoon.net/competition/) شرکت نموده و از جوائز نفیسی که توسط ستاد بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی اهداء می گردد بهره مند شوند.
این مسابقه در راستای بیانات مقام معظم رهبری و شهید سید مرتضی آوینی و دیگر سوالات آن بر محور هنر انقلاب است که به صورت ساده و روان در اختیار عموم شرکت‌کنندگان و کاربران هنردوست قرار می‌گیرد.
زمان شرکت در این مسابقه از 20 فروردین ماه آغاز و تا 20 اردیبهشت 96 ادامه خواهد یافت و قرعه کشی میان شرکت کنندگانی است که به سی سوال پاسخ صحیح داده باشند.
هر روز یک سوال در بخش مسابقات روزانه سایت بارگذاری خواهد شد و هر سوال تا پایان زمان مسابقه جهت پاسخگویی فعال است.
لازم به ذکر است نتایج این مسابقه در سوم خردادماه اعلام می گردد و به قید قرعه از 10 نفر از عزیزانی که به تمامی سوالات، پاسخ صحیح داده‌اند تجلیل می گردد./
12162/135/3
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanew
 
کد خبر 278551

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.