پولسازترین بازیگران سینما در سال 95

سایت فیلم نیوز 5 بازیگر سینمای ایران که در سال 95 موفقیت خود را در اقتصاد سینما ثبت کردند معرفی کرده است.

به گزارش ایمنا، بر اساس این گزارش نويد محمدزاده پولسازترين بازيگر سال ٩٥ و رتبه هاى بعدى به رضا عطاران، پژمان جمشيدى و محمدرضا گلزار تعلق پیدا کرد.
براى اولين بار در سال هاى اخير بازيگرى غير از رضا عطاران در رتبه اول پولسازترين بازيگر سال قرار مى گيرد. نويد محمدزاده با حضور در سه فيلم «ابد و يك روز»، «خشم و هياهو» و «لانتورى» با مجموع فروش بيست ميليارد و نهصد ميليون تومان پولسازترين بازيگر ايران در سال ٩٥ است. «ابد و يك روز» كه كلكسيون جوايز سال را براى محمدزاده به ارمغان آورد با اكران در نوروز به فروش دوازده ميليارد و چهارصد ميليون تومانى رسيد. «خشم و هياهو» هم در نوروز اكران شد و يك ميليارد و هفتصد ميليون تومان فروخت و «لانتورى»كه تابستان اكران شد به فروش شش ميليارد و هشتصد و پنجاه ميليونى رسيد.
رضا عطاران با اختلافى اندك در رتبه دوم قرار دارد. عطاران نوروز سال 95 «من سالوادور نيستم» را در اكران داشت كه با فروش بسيار خوب پانزده ميليارد و سيصد ميليون تومان دومين فيلم پرفروش سال شد. در تابستان «دراكولا» به كارگردانى و بازيگرى عطاران اكران شد كه مجموع فروش آن به چهار ميليارد و صد ميليون تومان رسيد و در نهايت «آبنيات چوبى» آخرين فيلم عطاران بود و مجموع فروشش هم به يك ميليارد و چهارصد و نود ميليون تومان رسيد كه جمع اين سه فيلم رقمى برابر با بيست ميليارد و هشتصد و نود ميليون تومان است.
دو ميليارد و پانصد ميليون از فروش «من سالواردو نيستم» مربوط به سال ٩٤ است.
پژمان جمشيدى كه سال پركارى در تئاتر و سينما داشت در رتبه سوم پولسازترين بازيگر سال قرار دارد. جمشيدى نوروز سال 95 فيلم «پنجاه كيلو آلبالو» را در اكران داشت كه مجموع فروش آن به چهارده ميليارد تومان رسيد و سومين فيلم پرفروش سال شد. همچنين اين روزها فيلم «خوب، بد، جلف» با بازى او در حال اكران است كه تاكنون شش ميليارد تومان فروخته كه مجموع فروش دو فيلم به بيست ميليارد تومان رسيده است.
محمدرضا گلزار هم كه پس از چهار سال به سينما بازگشته بود با بازى در دو فيلم «خشكسالى و دروغ» كه سه ميليارد تومان فروش كرد و «سلام بمبئى» كه چهارده ميليارد فروخت با مجموع فروش هفده ميليارد تومان در رتبه چهارم قرار گرفت.
12106/135/8
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
کد خبر 275605

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.