دعوت از مسئولین برای نشستن بر سر سفره حسنات

جانشین رییس جشنواره فیلم کوتاه حسنات گفت: از همه مسئولین ادارت و ارگان ها می خواهیم تا با حمیات از جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات بر سر سفره نیکوکاری و حسنات بنشینند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد سعید عشاقی صبح امروز در نشست خبری ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات با بیان این مطلب گفت: جشنواره حسنات در حالی ششمین دوره خود را آغاز می کند که در دوره های پیشین با همت بلند و ارزشمند زاون قوکاسیان شکل گرفت و پایه های خود را مستحکم کرد. این جشنواره از دوره نخست خود تاکنون به ترتیب با 800 ، 677 ، 931، 1145 و 2200 اثر برگزار شده و اکنون مفتخریم که در دوره ششم 2765 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.
وی ادامه داد: در میان 29 استان و 177 شهر کشور به ترتیب استان های تهران با 456، اصفهان با 307 ، خراسن با 107، قم با 73 و استان گیلان و مازندران باهم با 72 اثر 5 استان ارسال کننده بیشترین آثار هستند.
وی از حضور رسول صدرعاملی به عنوان یکی از نقاط قوت جشنواره ششم نام برد و گفت: حضور این کارگردان برجسته و چهره شاخص سینمای ایران به عنوان دبیر جشنواره حسنات باعث شده تا طبق پیش بینی ما جشنواره امسال با کیفیت بهتری نسبت به جشنواره پنجم برگزار شود.
وی درباره روند برگزاری جشنواره هم گفت: مراسم افتتاحیه در روز 14 اسفندماه با تجلیل از دو خیّر و نیکوکار در حوزه های اجتماعی و هنری برگزار می شود و مراسم اختتامیه نیز که عمده تمرکز خود را به تقدیر از برگزیدگان جشنواره قرار داده در روز 18 اسفندماه برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: جشنواره حسنات همچنین دست یاری خود را جهت اکران آثار خود نزد برخی از سازمانها و ارگانها دراز کرده و از آنان خواسته تا بر سر سفره نیکوکاری این جشنواره بنشینند.
وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری اصفهان، اداره کل بهزیستی، حوزه هنری، اداره کل محیط زیست، اداره کل زندانها، نهاد کتابخانه های استان، کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، اداره کل آموزش و پرورش، و دانشگاههای فرهنگ و هنر و صنعتی اصفهان از جمله این مراکز هستند./
12135/135/4
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanew
کد خبر 271173

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.