خدمات رسانی بیش از يكصد دستگاه سیار امداد خودرو به مسافرین نوروزی

خبرگزاری ایمنا: مسوول كميته خدمات ستاد تسهيلات سفر شهر اصفهان گفت: با استقرار و خدمات رسانی بیش از 100 دستگاه سیار امداد خودرو در سطح شهر، هماهنگی هاي لازم جهت انجام خدمات خودروئی و رفع عیوب فنی وسائل نقلیه مسافرین در ایام نوروز انجام شد.

حمید رضا صبور صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه در راستای ارتقاء رفاه حال مسافرین نوروزی فعالیت های فراوانی توسط کمیته خدمات ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان ارائه شد، اظهار داشت: توسط این کمیته در ایام نوروز، 100 اكيپ سيار خدمات بيمه اي و پزشكي در سطح شهر مستقر شدند.
وی به استقرار پزشک با کلیه تجهیزات دارویی در تمام ستادهای اسکان اشاره کرد و گفت: با استقرار اورژانس به صورت 24 ساعته در کلیه نقاط اسکان مسافرین و مکان های حادثه خیز سعی در ارائه خدمات بیمه ای به مسافرین شد.
صبور با بیان این که اين كميته وظيفه اطلاع رسانی و راهنمائی مسافران به منظور مراجعه به مراکز کشیک تعمیرات خودرو را نيز بر عهده داشت، خاطرنشان کرد: با خدمات رسانی بیش از 100 دستگاه سیار امداد خودرو در سطح شهر، هماهنگی هاي لازم جهت انجام خدمات خودروئی و رفع عیوب فنی وسائل نقلیه مسافرین انجام شد.
مسوول كميته خدمات ستاد تسهيلات سفر شهر اصفهان با اشاره به فعالیت صنوف تولیدی مواد مورد نیاز شهروندان و مسافران نوروزی در کمپ های اسکان، خاطرنشان كرد: در محل هاي ستاد اسکان، نان تازه، مواد پروتئيني ، میوه و ساير مواد غذايي توزیع و عرضه گردید.
صبور در ادامه به فعالیت دستگاههاي سيار خودپرداز در محل اسكان مسافران پرداخت و عنوان کرد: کلیه اطلاعات در رابطه با مراکز درمانی، بیمارستان ها و کلیه صنوف خدمات رسان در ایام نوروز، به صورت نصب بنر در سطح شهر و نقاط اسکان به اطلاع مسافرین نوروزی رسید.
وی با بیان اینکه امسال نیز هم چون سال های گذشته پذیرای مسافرین نوروزی به بهترین وجه ممکن بودیم، بیان داشت: ايجاد خطوط ویژه توسط شرکت اتوبوسرانی برای مسافران نوروزی از فرودگاه و ترمینال های مسافربری به مقصد ستادها و مراکز توریستی و بالعکس از دیگر فعالیت های صورت گرفته توسط کمیته خدمات ستاد تسهيلات سفر شهر اصفهان بود .
کد خبر 27114

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.