اکران «تنگراه» و «مهین داستان نانوشته» در پنجمین برنامه «پاتوق فیلم مستند»

پنجمین برنامه "پاتوق مستند" همراه با اکران دو فیلم مستند روز جمعه 29 بهمن ماه ساعت 16 در کتابخانه مرکزی برگزارمی شود.

به گزارش ایمنا، پنجمین برنامه "پاتوق فیلم مستند" ویژه اکران و نقد "آثار برگزیده هشتمین جشن مستند سینمای ایران" به همت دفتر تخصصی سینما سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و با همکاری انجمن مستندسازان سینمای ایران برگزار می شود.
پنجمین برنامه "پاتوق مستند" به اکران فیلم مستند "تنگراه" ساخته مهوش شیخ الاسلامی و مستند "مهین داستان نانوشته" ساخته زهرا نیازی اختصاص یافته که پس از نمایش با حضور دو کارگردان مستند همراه با تحلیل و نقد فیلم ها برگزار می شود.
فیلم مستند "تنگراه" به همراه شدن با دو آدم بیمار که در آستانه ترک دنیا هستند و بیم و امید و فراز و فرودهای آن‌ها، می پردازد و روش متفاوت برای مبارزه با سرطان را مطرح می کند.
مهوش شیخ الاسلامی متولد 1324 در شهرستان ملایر و فارغ التحصیل سینما از مدرسه‌‌ فیلم لندن است که تاکنون جوایز بسیاری را برای فیلم هایش از جشنواره های بین المللی فیلم مستند در سراسر جهان دریافت کرده است.
فیلم مستند "مهین داستان نانوشته" درباره‌ مادر و دختری است که مرگ و زندگی را روایت می کنند و این فیلم یکی از فیلم های حاضر بخش مسابقه جشن مستند خانه سینما بوده است.
زهرا نیازی متولد 1360 اصفهان و فارغ التحصیل کارگردانی سینما از دانشگاه سوره اصفهان است که از جمله فیلم های او می توان به مستندهای "خطی از روشنی"، "زن در سایه‌ ام اس"، "زندگی کور نیست" اشاره کرد.
علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند روز جمعه 29 بهمن ماه ساعت 16 به محل کتابخانه مرکزی واقع در خیابان باغ گلدسته مراجعه کنند./
12135/135/1
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews

 
کد خبر 270435

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.