خطاهای واحدهای صنفی ناشی از عدم آموزش‌های تخصصی است

مدير بازرسي و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: با پايش بازار به اين نتيجه رسيديم كه بسياري از خطاهاي صنفي كه انجام مي شود به دليل عدم آموزش تخصصي و صحيح به متصديان واحدهاي صنفي است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا جواد محمدي فشاركي طی بازدید رئیس مجمع نمایندگان اصفهان از مجموعه بازرسي و نظارت اصناف استان، اظهار داشت: با پايش بازار به اين نتيجه رسيديم كه بسياري از خطاهاي صنفي كه انجام مي شود به دليل عدم آموزش تخصصي و صحيح به متصديان واحدهاي صنفي است.
وی تاکید کرد: براین اسای بر آن شديم كه با اجراي طرح آموزشي به متصديان، در مرحله اول بازرسي ها، به جاي تشكيل پرونده و ارسال به اداره كل تعزيرات حكومتي، تذكر همراه با آموزش را داشته باشيم و در بازديد هاي بعدي اگر احساس شد كه خداي ناكرده متصدي مربوطه اصرار بر تخلف دارد، پرونده تخلف آن جهت رسيدگي به اداره كل تعزيرات حكومتي ارسال شود.
جواد محمدي فشاركي گفت: آمارهاي ما نشان مي دهد پس از اجراي اين طرح در سال 95 در پرونده هاي ارسالي نسبت به سال قبل و مدت مشابه آن، 35 درصد كاهش داشته ايم.
وی با اشاره به عرضه محصولات قاچاق توسط سودجويان در سطح بازار، خاطر نشان كرد: در موضوع وجود كالاي قاچاق در واحد هاي صنفي، متاسفانه دشمن با ديد ضربه زدن به فرهنگ، سلامت و اقتصاد در حال تلاش است و حتي بعضي از كالاهاي موجود در سطح عرضه مشكلات بيوتروريسمي دارند.
سید ناصر موسوی لارگانی، نائب رئيس كميسيون اقتصادي و رئیس مجمع نمایندگان استان نیز در این دیدار با تقدیر از عملكرد اين مديريت و اقدامات انجام شده در سطح استان اصفهان، بیان داشت: بايد خلأهاي قانوني در نظام صنفي را احصاء كنيم تا هم اصناف بتوانند با سهولت به كسب و كار خود بپردازند و هم بازرسي اصناف بتواند با قوت و پشتوانه بيشتري به وظايف خود عمل كند.
03117/117/3.5
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
کد خبر 265461

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.