برخی خیابان های شهر به صورت مقطعی بسته می شوند

خبرگزاری ایمنا: رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: در ایام نوروز، برخی خیابان های شهر هم چون حافظ، سپه، چهارباغ عباسی، آمادگاه و میدان امام به صورت مقطعی و در ساعت های شلوغ روز بسته خواهند شد و تنها وسایل حمل و نقل عمومی حق عبور و مرور خواهند داشت.

حسین غلامی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ایمنا با بیان این که در آستانه فرار رسیدن ایام نوروز تمام نیروهای پلیس راهور در آماده باش صد در صدی می باشند، اظهار داشت: بیش از 500 نیروی کمکی نیز پلیس راهور را در این ایام همراهی خواهند کرد.
وی با بیان این که همکاری های مستقیمی را با شهرداری برای خدمات رسانی بهتر به مسافران نوروزی خواهیم داشت، خاطر نشان کرد: ایجاد کانکس هایی در مبادی ورودی و نقاط مختلف شهر برای راهنمایی مسافرین و اسکان آنها در محل های در نظر گرفته شده یکی از طرح های مشترک پلیس راهور استان و شهرداری است.
رییس پلیس راهور استان اصفهان با بیان این که برای رفاه حال مسافرین نوروزی در خصوص تسهیل رفت و آمد و صرفه جویی در مصرف سوخت تمهیداتی اندیشیده شده است، گفت: شهرداری سرویس های مخصوصی را برای بازدید مسافرین نوروزی از اماکن دیدنی شهر در نظر گرفته است تا مسافرین استفاده از وسایل نقلیه خود برای ورود به شهر را کاهش داده و بدین وسیله از بار ترافیکی هسته مرکزی شهر بکاهد.
سرهنگ غلامی در ادامه افزود: پارکینگ های سطح شهر نیز با بنرهای مخصوصی مشخص و برای استفاده مسافرین نوروزی آماده شده اند.
وی با بیان این که آموزش های لازم را به پرسنل خود برای رعایت ادب و احترام در برخورد با میهمانان نوروزی داده ایم، بیان داشت: نیروهای پلیس راهور در این ایام به جای جریمه کردن بیشتر به ارشاد مسافرین نوروزی خواهند پرداخت چرا که قصد تلخ شدن این ایام را برای مسافرین نوروزی نخواهیم داشت.
غلامی یکی دیگر از تسهیلات در نظر گرفته شده توسط پلیس راهور در ایام نوروز را همگام شدن بیمه ها با مسافرین نوروزی در کانکس های پلیس در میادین شهر عنوان کرد و اذعان داشت: در صورت تصادف و وارد شدن خسارت مالی به خودرو مسافرین، امکاناتی را ایجاد کرده ایم تا در همان پایگاه های پلیس بیمه شده یا در صورت تمایل با گرفتن کروکی، ادامه مراحل را در شهرهای خود پیگیری نمایند.
وی به محدودیت ترافیکی در ساعت های خاص اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: برخی خیابان ها هم چون حافظ، سپه، چهارباغ عباسی، آمادگاه و میدان امام در ایام نوروز به صورت مقطعی و در ساعت های شلوغ روز بسته خواهند شد و تنها وسایل حمل و نقل عمومی حق عبور و مرور خواهند داشت.
رییس پلیس راهور استان اصفهان با بیان این که در ایام نوروز سال 89 ، حدود 32 نفر در معابر درون شهری استان اصفهان بر اساس تصادف کشته شدند، گفت: از مجموع این تعداد 16 نفر مربوط به شهر اصفهان بوده است.
وی 50 درصد تصادفات نوروز 89 را بر اثر بی احتیاطی موتورسیکلت سواران اعلام کرد و افزود: سعی ما بر این است که با نظارت پلیس تعداد تصادفات و تلفات انسانی در نوروز 90 کاهش پیدا کند.
غلامی در خاتمه با بیان این که طرح زوج و فرد از یکم تا پنجم فروردین اجرایی نخواهد شد، گفت: اگر مشکل ترافیکی در شهر احساس نشد، اجرایی نشدن این طرح تا روز 13 فروردین ادامه خواهد یافت.
کد خبر 26279

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.