آغاز پروژه مرمت و بازسازی مقبره علامه مجلسی(ره) اصفهان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان گفت: پروژه مرمت و بازسازی رواق مقبره علامه مجلسی(ره) اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا اسماعیل پور اظهار داشت: براساس پی گیری هایی که توسط اعضای هیئت امنا بقعه متبرکه علامه مجلسی(ره) اصفهان انجام شد پروژه مرمت و بازسازی رواق اصلی این مقبره آغاز شد.
وی افزود: این پروژه شامل دوپوش کردن گنبد رواق اصلی بقعه، گچ بری، آیینه کاری و مقرنس کاری است که به مساحت 300 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال از محل درآمد این بقعه متبرکه انجام می شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان ادامه داد: اجرای این پروژه براساس طرح جامع این بقعه که به تایید سازمان اوقاف و امور خیریه نیز رسیده است زیر نظر دفتر فنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در مدت 12 ماه انجام می شود.
حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا اسماعیل پور ادامه خاطرنشان کرد: همچنین طرح احداث سالن اجتماعات و موزه برای این آستان مقدس نیز آماده شده است که بزودی با اعتباری بالغ بر 12 میلیلرد ریال آغاز می شود./
12106/135/1
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
 
کد خبر 261693

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.