مدیریت شهری به پویایی هنر سینما در اصفهان کمک می کند

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری در تلاش است با فعالیت های خود به منظور تسهیل و تجهیز در ساخت و ساز سینماها در اصفهان به پویایی این هنر در شهر کمک کند.

به گزارش ایمنا، اصغر آذربایجانی در ارتباط با وضعیت سینما در اصفهان اظهار کرد:مدیریت شهری اصفهان بالغ بر 500 میلیون تومان در سال گذشته به حوزه هنری برای تکمیل سینما خانواده به منظور ساخت 4 سالن  کمک کرد که در نوع خود جهش بزرگی محسوب می شود.
وی ادامه داد: در سال آینده هم در نظر داریم برای سینما ساحل به عنوان سینمایی چندمنظوره در قالب 5 سالن شرایط ساخت آن را فراهم کنیم امیدوارم با تلاش هایی که در این زمینه شده، حضور و استقبال شهروندان را هم فراتر از گذشته شاهد باشیم.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: افراد علاقه مند به فعالیت در این عرصه می توانند با کسب آموزش های لازم در رشته های مختلف سینمایی رشد و حضور حداکثری پیدا کنند.
وی ادامه داد: سینما تجلی عرصه هنر نمایش است که در همین ارتباط جمعی از علاقه مندان به این هنر در قالب انجمن سینمای جوان اصفهان گرد هم آمده اند.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: دفتر این انجمن در شهر با همه محدودیت هایی که روبرو بوده توانسته پویایی لازم خود را حفظ کند و هنرمندان محبوب زیادی را در خود پرورش دهد.
وی افزود: اصغر فرهادی نمونه برترین هنرجوهای این انجمن بوده  که امروزه در زمینه کارگردانی در سطح سینمای جهان مطرح است.
آذربایجانی یادآور شد: به طور حتم ظرفیت های انجمن سینمای جوان آن قدر هست که بتواند علاقه و استعداد جوانان شهر را سمت و سوی درستی بدهد و از طرفی باید با قدرانی از پیشکسوتان این هنر، تلاش هایشان را ارج نهاد تا چراغ این خانه بیش از پیش روشن تر شود.
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی هایی که برای برگزاری جشنواره کودک و نوجوان صورت گرفت این جشنواره خوشبختانه به اصفهان بازگشت و در دی ماه شاهد برگزاری آن خواهیم بود.
آذربایجانی در پایان خاطرنشان کرد: نگاه مدیریت شهری به آن برگزاری هرچه بهتر بخش اصلی یعنی نمایش فیلم ها است./09178/115
کد خبر 246939

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.