ساختار ​کمیسیون های شورای شهر بدون تغییر باقی ماند

هرساله بعد از تعیین هیت رئیسه به تعیین کمیسیون های شورای شهر پرداخته می شود که امروز در جلسه علنی شورای شهر این ساختار بدون تغییر باقی ماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز موعد تعیین کمیسیون های شورای شهر در صحن علنی شورای شهر بود.
اما با توجه به زمان باقی مانده یک ساله دوره چهارم، رضا امینی رئیس شورای شهر، طی صحبت هایی با روسای این کمیسیون ها نظر آنها را در مورد عدم تغییر اعضا و روسای کمیسیون ها جلب کرد، زیرا وی معتقد است که چینش هر عضو در کمیسیون مربوطه بنا به استعداد و توانایی ها و صلاحدید رئیس شورای شهر می باشد و تغییر آنها مشکلاتی را بوجود خواهد آورد.
اما وی با جابجایی مهدی باقر بیگی از کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی به کمیسیون بهداشت، سلامت و خدماتی شهری موافقت کرد. همچنین ندا واشیانی پور نیز تنها در کمیسیون فرهنگی فعالیت خواهد کرد.
قابل ذکر است شورای شهر دارای کمیسیون های 5 گانه، شامل کمیسیون های شهرسازی، معماری و عمران_ امور اقتصادی حقوقی و گردشگری_ حمل و نقل محیط زیست و فناوری اطلاعات_ فرهنگی، اجتماعی و ورزشی_ بهداشت، سلامت و خدمات شهری است که به ترتیب روسای کمیسیون ها شامل عبد الرسول جان نثاری، فتح الله معین، غلامرضا شیران، اصغر آذربایجانی و غلامحسین صادقیان هستند.09171/115
کد خبر 245608

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.