حضور منتخبان قرآنی تمام شهرستان های استان در سی و نهمین دوره مسابقات حفظ قرآن

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان، از حضور منتخبان قرآنی تمام شهرستان های استان در سی و نهمین دوره مسابقات سراسری حفظ و قرائت قرآن کریم استان اصفهان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کاشان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان، در دیدار با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و کارشناسان اداره اوقاف و امور خیریه کاشان، به برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات سراسری حفظ و قرائت قرآن کریم استان اصفهان در کاشان اشاره کرد و گفت: این مسابقات به طور معمول در مراکز استان برگزار می شود و با توجه به اینکه دارالمؤمنین کاشان از لحاظ کمی و کیفی و نخبگان قرآنی در سطح بالایی قرار دارد که 24 و 25 شهریور ماه جاری در دانشگاه کاشان برگزار می شود.
حجت الاسلام جعفر جنتی، با ارزیابی سطح بالای این مسابقات، از حضور منتخبان قرآنی تمام شهرستان های استان در این مسابقات خبر داد و گفت: نفرات برگزیده به مسابقات کشوری راه می یابند و برگزیدگان مسابقات کشوری در مسابقات بین المللی قرآن شرکت می کنند.
مدیر عامل دارالقرآن کریم کاشان نیز در ادامه در خصوص میزبانی کاشان از هفتصد نفر از ممتازین قرآنی استان در این مسابقات گفت: جهت برگزاری هرچه باشکوه تر این برنامه، به هماهنگی دستگاه های اجرایی کاشان به ویژه دانشگاه کاشان که میزبان مسابقات است نیاز داریم.
سید جواد ساداتی نژاد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز، با تشکر از زحمات برگزارکنندگان این مسابقات، پرداختن به فعالیت های قرآنی را از جمله توصیه های مهم رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و با اعلام اینکه همه ما باید خادم قرآن باشیم گفت: دفتر نماینده مردم آمادگی هرگونه همکاری در این زمینه را دارد و در کنار برگزارکنندگان این مسابقات، آمادگی پذیرایی مناسب از خادمان و نخبگان قرآنی را دارد.
به گزارش ایمنا، مسابقات قرآنی شود./
کد خبر 244177

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.