سريال سلمان فارسي در اصفهان ساخته مي شود

سريال سلمان فارسي بهار96 در اصفهان کلید می‌خورد . در این سریال به زندگی «سلمان فارسی» از بدو تولد تا زمان مرگ و به ویژه مقطع مشرف شدن او به دین اسلام و همراهی وی با پیامبر (ص) پرداخته مي شود .

به گزارش باشگاه خبرنگاران شهر ، سريال سلمان فارسي بهار 96 در اصفهان کلید می‌خورد . در این سریال به زندگی «سلمان فارسی» از بدو تولد تا زمان مرگ و به ویژه مقطع مشرف شدن او به دین اسلام و همراهی وی با پیامبر (ص) پرداخته مي شود. شخصیتی که سه دین بزرگ زرتشت، مسیحیت و در کنار آن یهودیت و در پایان اسلام را تحلیل می‌کند و در کنار حضرت علی (ع) آرام می‌گیرد.
سلمان فارسی مجموعه‌ای 40 قسمت 55 دقيقه اي است که متن آن را داوود میرباقری به طور کامل به نگارش در آورده است و امرالله احمدجو كارگرداني اين سريال را به عهده دارد . نگارش متن اين سريال تا پايان سال به اتمام خواهد رسيد و از بهار 96 ساخت آن كليد خواهد خورد .در این مجموعه از تولد سلمان فارسی به بعد نمایش داده می‌شود و چندین بازیگر مقاطع سنی این شخصیت را بازی می‌کنند، براساس گفته كارگردان اين سريال ، لوکیشن‌های انتخابی این مجموعه تلویزیونی در برخی منابع تاریخی محل تولد سلمان فارسی «جی» اصفهان ذکر شده به احتمال زیاد گروه فيلم برداري به اصفهان می آید و تصویربرداری مجموعه در این شهر آغاز می شود.
انتهاي پيام /
42/23/14
کد خبر 234107

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.