12 پروژه شاخص در سال جاری اجرا می شود

مدیرمنطقه 8 شهرداری اصفهان گفت: در سال جاری 12 پروژه فرهنگی و عمرانی در منطقه 8 شهرداری اصفهان اجرا می شود.

عباسعلی نصوحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایمنا اظهارکرد: ادامه خیابان نوبهار حدفاصل میدان بهار – خیابان بهارستان با عرض 45 متر یکی از طرح های سال جاری منطقه است که در تیر ماه تکمیل می شود.
وی افزود: پل مکانیزه عابر پیاده مجاور بیمارستان سوانح سوختگی نیز با هزینه یک میلیارد و 200 میلیون تومان ظرف یک ماه آینده به بهره برداری می رسد. 
وی با اشاره به دیگر پروژه های منطقه در سال جاری تصریح کرد: عملیات پیاده روسازی ضلع شمالی خیابان رزمندگان و ساماندهی پارک گل محمدی در سال جاری اجرا می شود.
مدیر منطقه 8 شهرداری اصفهان با تاکید براینکه در سال جاری ورزشگاه جلالیه در خیابان رزمندگان با مساحت 1400 مترمربع و با مبلغ 2 میلیارد تومان انجام می شود، خاطرنشان کرد: ایستگاه بی .آر.تی خیابان شهید باهنر با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون تومان در دست اجرا است.
نصوحی گفت: ساماندهی پارک محلی بهرام آباد با مساحت 6700 مترمربع ظرف 3 ماه آینده تکمیل می شود.
وی با اشاره به پروژه های فرهنگی منطقه عنوان کرد: فرهنگسرای بهرام آباد در خیابان بهارستان با مساحت 1570 مترمربع و با  اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون تومان ظرف 2 ماه آینده به بهره برداری می رسد.
مدیر منطقه 8 شهرداری اصفهان با بیان اینکه فرهنگسرای ریحانه با مساحت 2500 متر و با مبلغ 2 میلیارد تومان امسال احداث می شود، ادامه داد: فرهنگسرای جلالیه در محله جلالیه – خیابان رزمندگان با هزینه یک میلیارد و 200 میلیون تومان در سال جاری اجرا می شود.
نصوحی با اشاره به پروژه های مشارکتی در منطقه بیان کرد: عملیات پروژه مشارکتی فرهنگسرای دستگرده و زورخانه مارچین در آینده ای نزدیک آغاز می شود./555
کد خبر 230541

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.