معرفی 43 واحد متخلف صنفی گلپایگان به تعزیرات حکومتی

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گلپایگان گفت: در طرح نوروزی امسال پرونده 43 واحد متخلف صنفی شهرستان جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، علی یوسفی ظهر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال تقاضای عمومی برای بسیاری از کالاها و خدمات افزایش پیدا می کند طرح پایش نوروزی نظارت و بازرسی در کنترل و تنظیم بازار از 15 اسفندماه سال گذشته تا 15 فروردین ماه در سطح واحدهای  صنفی، نانوایی ها، پروتئینی، قنادی ها، سوپرمارکت ها، آجیل و خشکبار، میوه فروشی های شهرستان انجام شد.
وی ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه و پایش مستمر بازار عرضه و تقاضا و برنامه ریزی برای تأمین و توزیع و ارائه به موقع کالا و خدمات و تشدید بازرسی و نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و رسیدگی سریع به گزارشات و شکایات مردمی و برخورد با تخلفات احتمالی از اهداف طرح پایش و نظارتی نوروزی عنوان کرد.
یوسفی گفت: در مجموع  629 مورد بازرسی و نظارت از مراکز تهیه و توزیع کالا و خدمات پرونده 43 مورد تخلف گران فروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت به تعزیرات حکومتی شهرستان گلپایگان معرفی شده است.
وی با بیان اینکه در طرح نوروزی 16 مورد گشت مشترک با اداره شبکه دامپزشکی، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اداره میراث فرهنگی، اتحادیه اصناف بازرسی و نظارت به عمل آمده است، تصریح کرد: کشیک های نوروزی توسط اتحادیه آپاراتی، تعویض روغن، مکانیک و نانوایی برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی نیز انجام شد.
یوسفی طرح فروش فوق العاده با تخفیف 15درصد در 38 واحد صنفی، موادغذایی، پروتئینی، گوشت قرمز، کیف، کفش، پوشاک و  لوازم بهداشتی را اقدامات طرح نوروزی عنوان کرد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گلپایگان گفت: در سال گذشته در مجموع 9 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی گلپایگان انجام شده است و 500 واحد متخلف در زمینه گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت، احتکار و عدم رعایت موازین بهداشتی شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی و بیش از 180 میلیون تومان جریمه برای آنان صادر شده است.
وی اظهار داشت: در شهرستان گلپایگان 4 هزار و 500 واحد صنفی در قالب 33 واحد صنفی و یک اتاق اصناف به فعالیت مشغول هستند.
یوسفی با بیان اینکه در بازرسی و نظارت از واحدهای صنفی و موادغذایی شهرستان 140 گشت مشترک باهمکاری نیروی انتظامی، شبکه دامپزشکی، اتحادیه اصناف، شبکه بهداشت و درمان شهرستان سال گذشته اقدام شده است، ادامه داد: در بازرسی از 450 واحد تولید 60 مورد پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گلپایگان گفت: کشف کالای قاچاق و سیگار به ارزش 18میلیون ریال سال گذشته در شهرستان گلپایگان کشف و ضبط شده است،
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را به سامانه 124 اداره صنعت،معدن و تجارت گلپایگان گزارش دهند./
 
کد خبر 226262

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.