نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی و کاریکاتور در نطنز افتتاح شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز گفت: به مناسبت فرارسیدن دهه فجر نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی و کاریکاتور در محل اداره ارشاد نطنز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، علی مشربی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز گفت: همزمان با  ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی، نمایشگاه آثار نقاشی، نقاشی‌خط و خوشنویسی استاد عباس دهقانیان، محمدابراهیمی، فتانه رضوی و مژگان کشمیری با موضوع خوشنویسی، نقاشی رنگ و روغن، آب رنگ و مداد رنگی از امروز تا ۲۲ بهمن در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز برپاست.
مشربی گفت: این نمایشگاه که باحضور جمعی از مسئولان شهرستان نطنز افتتاح شد ۳۵ اثر از آثار خلق‌شده توسط هنرمندان در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.
وی افزود: در محل اداره ارشاد نطنز نمایشگاه کاریکاتور «آل سقوط» نیز که مجموعه‌ای از آثار هنرمندان برجسته کشور محمدعلی رجبی؛ عباس گودرزی و سجاد جعفری برای بازدید عموم به نمایش در آمده است.
به گزارش ایمنا، در نمایشگاه کاریکاتور نیز مجموعاً ۵۳ اثر با موضوعات جنایات آل سعود در حادثه منا، شهادت شیخ نمر، جنایات آل سعود در یمن، بحرین، عراق و سوریه به نمایش در آمده است.
کد خبر 219053

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.