فضاهای فرهنگی منطقه 8 توسعه می یابد

مدیر منطقه 8 شهرداری اصفهان گفت: احداث دو فرهنگسرای بهرام آباد و کوجان به دنبال توسعه فضاهای فرهنگی منطقه 8 در دست اجراست.

عباسعلی نصوحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایمنا عنوان کرد: در راستای توسعه فضاهای فرهنگی در محلات، احداث دو فرهنگسرا در دستور کار شهرداری منطقه ۸ قرار دارد.
وی افزود: فرهنگسراي بهرام آباد با هزارمترمربع زیربنا در سه طبقه در محله بهرام آباد با هزینه ای بالغ بر 1میلیارد و 700میلیون تومان در دست انجام است.
مدير منطقه ۸ شهرداری اصفهان تصريح كرد: عمليات اجرايي احداث فرهنگسراي بهرام آباد تاكنون 7۰ درصد پيشرفت فيزيكي داشته است.
نصوحی با اشاره به احداث فرهنگسراي كوجان اظهار کرد: فرهنگسراي كوجان با ۱۸۰۰ مترمربع زیربنا در سه طبقه در خيابان شهيدان كاظمي و با هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد تومان در دست اجراست و تاكنون 6۰ درصد پيشرفت فيزيكي داشته است.
وی با اشاره به پیاده روسازی سه خیابان در این منطقه یادآور شد: پیاده روسازی خیابان سید رضی به مساحت 12هزار مترمربع و با هزینه ای بالغ بر 600 میلیون تومان 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
مدیر منطقه 8 شهرداری اصفهان ادامه داد: پیاده رو سازی خیابان بهارستان شرقی با مساحت 8 هزار متر مربع و با هزینه ای بالغ بر 400 میلیون تومان در دست انجام است و تاکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی در پایان افزود: پیاده روسازی خیابان جابرانصاری با مساحت 8هزار مترمربع و با مبلغ 400میلیون تومان 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. /22
 
کد خبر 216833

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.