زنجبیل را بجای آسپرین استفاده کنید

تحقیقات جدید نشان می دهد که مصرف طولانی مدت آسپرین، مشکلات دستگاه گوارش و احتمال خونریزی داخلی را افزایش می دهد. با این حال، جایگزین طبیعی و امن تری برای آسپرین وجود دارد که قطعا چون از خوراکی های طبیعی است عوارض جانبی منفی هم ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و ترجمه از مدیکال‌نیوز، آسپرین دارویی است که سال ها به عنوان مسکن و ضد درد تولید و از آن استفاده می‌شود. آسپرین اثرات دیگری نیز بر بدن دارد از جمله سبب می شود خون با سرعت کمتری انعقاد یابد و باعث کاهش احتمال لخته شدن خون در رگ‌ها و بروز سکته مغزی و قلبی می گردد. مصرف آسپرین در کنار فواید آن برای بیماران قلبی عوارض جانبی و خطراتی را نیز به دنبال دارد.
قدیمی‌ترها معتقدند که استفاده روزانه از آسپیرین نه تنها واجب است بلکه بی خطر هم است، اما تحقیقات جدید نشان می دهد که مصرف طولانی مدت آسپرین، مشکلات دستگاه گوارش و احتمال خونریزی داخلی را افزایش می دهد. با این حال، جایگزین طبیعی و 
امن تری برای آسپرین وجود دارد که قطعا چون از خوراکی های طبیعی است عوارض جانبی منفی هم ندارد.
خطرات آسپرین
نارسایی قلبی
آسم
زخم معده

اختلالات خونریزی یا لخته شدن 
بیماری دیابت
جایگزین طبیعی آسپرین 
پنجه شیطان، گیاهی در آفریقای جنوبی است که در اروپا چند صد سال رواج داشته است.  این گیاه به عنوان یک ضد التهاب آرتریت، التهاب تاندون، و درد عضلانی موثر بوده است.
پوست درخت بید سفید، شامل ماده‌ای به نام سالیسین است که هنگامی که در معده تبدیل به اسید سالیسیلیک می شود. اسید سالیسیلیک جزء اصلی آسپرین است. پوست درخت بید سفید در تسکین درد، التهاب و تب موثر است. 
بروملین، این آنزیم موجود در آناناس است که اغلب به درمان التهاب در شرایطی مانند آرتریت استفاده می شود. 
کورکومین، ماده موجود در زردچوبه به عنوان یک مسکن قوی شناخته شده است. در درمان آرتریت روماتوئید موثر است.
زنجبیل، در مبارزه با تهوع و دفع التهاب موثر است. زنجبیل یک جزء اصلی رایج در طب آسیا، هند و عربی برای درمان التهاب است.
گیلاس ترش، بهتر از آسپرین در تسکین درد تاثیر دارد. این میوه سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین E است.
/126
منبع: 
Natural News
کد خبر 214055

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.