"بانوسرا"در شهر اصفهان احداث می شود

معاون فرهنگی – اجتماعی شهرداری اصفهان از احداث "بانوسراها" در سال 95 در سطح شهر اصفهان خبر داد و گفت: اولین بانوسرا در خیابان سروش واقع در منطقه 3 شهر اصفهان احداث خواهد شد.

علی قاسم زاده درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایمنا اظهار کرد: پدیده بانوسراها در کنار پروژه باغ بانوان تعبیه شده اما کارآیی آن بسیار بیشتر از باغ های بانوان خواهد بود.
وی با اشاره به اینکهه پروژه احداث "بانوسراها" در حال حاضر در دست طراحی است، افزود: احداث بانوسراها در مناطق مختلف شهرداری اصفهان پیش بینی شده است.
معاون فرهنگی – اجتماعی شهرداری اصفهان تصریح کرد: این بانوسراها با تنوع موضوعی بالا نیازهای روحی و نشاط جسمانی بانوان را در نظر می گیرد تا بانوان یک روز پرنشاط را در این مجموعه ها سپری نمایند.
وی با اشاره به اینکه شهرداری نسبت به مباحث تفریحی توجه ویژه ای دارد ، اظهارداشت: معاونت فرهنگی – اجتماعی شهرداری اصفهان غیر از تفرجگاه های عمومی مثل پارک ها در نظر دارد بخش های ویژه ای را برای کودکان، بانوان و اقشار خاص در شهر برای تفریح ایجاد کند.
قاسم زاده اعلام کرد: تا یک ماه آینده "باغ فرهنگی – تفریحی" ویژه معلولان به خصوص کودکان معلول افتتاح و در اختیار این قشر مظلوم جامعه قرار می گیرد./410
 
کد خبر 211288

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.