اجراي 102 پروژه عمراني در منطقه 8

مدیر منطقه 8 شهرداري اصفهان گفت: در سال جاري 102 پروژه عمراني كوچك و بزرگ در دست اجراست.

به گزارش ایمنا ،"عباسعلی نصوحی"گفت: بودجه سال جاری هزینه ای بالغ بر 140 میلیارد تومان است که،حدود 88 میلیارد تومان آن نقدی و 50 میلیارد تومان غیر نقدی می باشد و 80 در صد این بودجه به هزینه عمران اختصاص یافته است.
وي با اشاره به اینکه خیابان شهید علاقه مندان 80 درصد آزاد سازی شده است، افزود: خیابان شهید علاقه مندان به طول 700 متر و عرض 22 مترمربع با اعتباری بالغ بر 650 میلیون تومان در حال اجراست و تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
وی افزود: خیابان شهید مظاهر مزروعی به طول  400 متر و عرض 18متر مربع آزادسازی شده است و دراختیار شهروندان قرار گرفته است.
نصوحی تاکید کرد:با توجه به نیاز شهروندان در سال آینده پارکینگ طبقاتی محور پارک گل محمدی در دستور کار قرار مي گيرد و در طبقه فوقانی پارکینگ یک سالن ورزشی با امکانات روز در اختیار جوانان  قرار خواهد گرفت.
وي رو گذر میدان 25 آبان را یکی از مهم ترین پروژ ه های منطقه 7 و 8 شهرداری اصفهان دانست و تصریح کرد: حدود 22 میلیارد تومان برای پروژه روگذر میدان 25 آبان در نظر گرفته شده که این هزینه ما بین منطقه 7 و 8 شهرداری اصفهان تقسیم شده است .
 وی از احداث 2 پل رو گذر مکانیزه واقع در پل هوایی امام خمینی (ره ) خبر داد و اظهار کرد:پایه گذاری و عرشه آن با هزینه بالغ بر یک میلیارد و صد میلیون تومان نصب شده است و ظرف 45 روز آینده دراختیار شهروندان قرار می گیرد.
نصوحی بیان کرد: پل مکانیزه مقابل بیمارستان سوانح و سوختگی نیز با هزینه ای بالغ بریک میلیارد و 100 میلیون تومان در حال اجرا است  و تا 45 روز آینده به بهره برداری می رسد .
وی با اشاره به اینکه فرهنگسرای بانوان واقع در خیابان شهید فروغی در اختیار بانوان منطقه قرار گرفته است افزود: فرهنگسرای ملک الشعرای بهار و همچنین ورزشگاه سر پوشیده فردوان تا یک ماه آینده در اختیار شهروندان قرار می گیرد .
مدیر منطقه  8 شهرداری اصفهان تاکید کرد: فر هنگسرای محله بهرام آباد 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته، همچنین پارک بوستان مجاور فرهنگسرای محله بهرام آباد با مساحت 5هزار مترمربع تا پایان سال آینده به بهره برداری می رسد.
 نصوحی تاکید کرد: پياده رو سازي خيابان هاي گلخانه خانه اصفهان ، بنفشه ، سید رضی، رزمندگان ، جابر و بهارستان نيز در حال انجام است و تا پايان سال به پایان خواهد رسید.
وی با اشاره به اینکه پارك محله اي در محله بهرام آباد در دو قطعه تا پايان سال جاري احداث می شود گفت: فرهنگسرای بهرام آباد تا پایان سال در اختيار شهروندان قرار خواهد گرفت .
مدیر منطقه هشت اصفهان با اشاره به اینکه فرهنگسرای كوجان تا پايان سال جاري در اختيارمردم شهيد پرور كوجان قرار خواهد گرفت اعلام کرد: فرهنگسرای مارچين داراي يك سري مشكلات  حقوقي است كه پس از رفع مشكلات در اختيار مردم آن محل قرار خواهد گرفت.
وی افزود : فرهنگسرای فردوان و كساره  نیز تا چند روز آينده به بهره برداري مي رسد.
نصوحی خاطرنشان کرد: پارك محله اي نيروي هوايي پس از ساماندهي  در اختيار ساكنين آن محل قرار گرفت و خيابان نوبهار پس از آزادسازی و احداث دراختیار شهروندان منطقه قرار گرفت .
وي افزود: فاز اول خیابان شهید عباس دوران به عرض 36 متر و طول 600متربا هزینه ای بالغ بر17 میلیارد تومان و تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
وي خاطرنشان کرد: تعداد زیادی پروژه های کوچک وبزرگ اعم از پروژه های عمرانی وترافیکی در دست اقدام است.
/555
 
کد خبر 209115

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.