مهتاب کرامتی با «مزار شریف» سینمای رودبار را افتتاح می كند+ عكس

خبرگزاری ایمنا: مجتمع فرهنگی شهر رودبار با حضور حجت اله ایوبی، مهتاب کرامتی و حسین یاری بازیگران فیلم مزار شریف افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایمنا، صفحه پارسینما در اینستاگرام با انتشار عکسی از مهتاب کرامتی در فیلم سیتمایی «مزار شریف» از افتتاح و آغاز به کار مجتمع فرهنگی شهر رودبار با اکران این فیلم و عوامل آن خبر داد.
براساس هماهنگی های صورت گرفته مجتمع فرهنگی شهر رودبار توسط انجمن سینمای جوان و موسسه سینما شهر بازسازی و اصلاح شده و به سیستم پخش دیجیتال فیلم سینمایی مجهز شده است.
این سینما که به عنوان سینما زیتون فعالیت خواهد کرد روز سه شنبه 13 مردادماه با حضور حجت اله ایوبی ریئس سازمان سینمایی، فرید فرخنده کیش رئیس انجمن سینمای جوان، مهتاب کرامتی و حسین یاری بازیگران، حسن برزیده کارگردان و منوچهر شاهسواری تهیه کننده فیلم مزار شریف افتتاح و آغاز به کار کند.
قرار است در اولین روز فیلم سینمایی مزار شریف به عنوان فیلم افتتاحیه به نمایش در بیاید و پس از آن هر روز روزی دو سانس فیلم های روز سینمای ایران در این سینما به نمایش در بیاید.
فیلم سینمایی مزار شریف به کارگردانی حسن برزیده اوایل شهریور 94 در سینماهای تهران و شهرستان اکران می شود.
فیلم مزار شریف داستان کشتار دیپلمات های ایرانی در کنسولگری ایران در شهر مزار شریف افغانستان است که به دنبال هجوم نیروهای طالبان منجر به شهادت 10 تن از کارکنان کنسولگری ایران شد.

کد خبر 199948

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.