محمدرضا هنرمند با «خرمگس» به سینما برمی گردد

خبرگزاری ایمنا: محمدرضا هنرمند که پیش از این قرار بود «خواهران نازنین» را بسازد از ساخت آن انصراف داده است و قرار است کمدی اجتماعی «خرمگس» را بسازد.

به گزارش ایمنا، صفحه پارسینما در اینستاگرام با انتشار عکسی از محمدرضا هنرمند از بازگشت مجدد این کارگردان نام آشنای سینما و تلویزیون به عرصه سینما خبر داد.
محمد پیرهادی در گفت‌وگویی کوتاه با توجه به برخی خبرهای منتشر شده درباره فیلم خرمگس گفته است، مراحل پایانی صدور پروانه ساخت فیلم «خرمگس» انجام شده و طی روزهای آینده پروانه آن صادر می‌شود.
به گفته‌ی این تهیه‌کننده، نام این فیلم موقتا «خرمگس» است و فیلم‌نامه آن توسط احمد رفیع‌زاده به نگارش در آمده است.
پیرهادی درباره‌ی مراحل تولید این فیلم گفته است، حدود دو هفته دیگر پیش‌تولید را آغاز می‌کنیم و از اوایل مهر ماه فیلمبرداری کار انجام خواهد شد و برای عوامل پشت و جلوی دوربین در حال مذاکره هستیم که به محض قطعی شدن، لیست عوامل اعلام می‌شود.
محمدرضا هنرمند که پیش از این قرار بود «خواهران نازنین» را بسازد از ساخت آن انصراف داده است و قرار است کمدی اجتماعی «خرمگس» را بسازد.
او که سالها در سینما فیلم نساخته است و در تلویزیون فعال بوده است، ساخت فیلم‌های چون «دزد عروسک‌ها»، «مرد عوضی»، «مومیایی ۳ » و «عزیزم من کوک نیستم» را در کارنامه سینمایی‌اش دارد.

کد خبر 199151

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.