كشف 208 كيلوگرم مواد مخدر و دستگيري 9 قاچاقچي در اصفهان

خبرگزاري ايمنا: رييس پليس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از كشف 208 كيلو و 100 گرم مواد مخدر در چند عمليات جداگانه خبر داد.

به گزارش ايمنا، سرهنگ حسيني گفت: در پي كسب خبري مبني بر اينكه فردي قصد انتقال مقاديري مواد مخدر را با يك دستگاه خودروي كاميون به اصفهان دارد، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر، بررسي موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.
وي افزود: اكيپي از ماموران در ورودي استان مستقر و خودروي مورد نظر را شناسايي كردند و پس از انتقال خودرو به مقر در بازرسي از آن مقدار 109 كيلو و 400 گرم ترياك كشف كردند.
رييس پليس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان تصريح كرد: ماموران ايستگاه ايست و بازرسي شهيد "شرافت نايين" و "شهيد امامي" شهرضا نيز هنگام كنترل خودروهاي عبوري در 5 عمليات جداگانه مقدار 78 كيلو و 700 گرم ترياك كشف كردند.
وي همچنين درباره عملياتي كه توسط ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان برخوار صورت گرفت، گفت: در اين عمليات، فردي كه اقدام به خريد و فروش مواد مخدر در سطح شهرستان مي كرد، شناسايي و توسط ماموران دستگير شد.
سرهنگ حسيني خاطرنشان كرد: ماموران در بازرسي از مخفيگاه متهم مقدار 20 كيلوگرم مواد مخدر از نوع گراس كشف كردند.
رييس پليس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار كرد: در اين عمليات‌ها، 6 خودروي سبك و سنگين توقيف، 9 متهم دستگير و پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل داده شدند.
/93
 
کد خبر 195163

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.