در هنر انقلاب شاهد ایثار، فداکاری و اخلاص بوده ایم

خبرگزاری ایمنا: معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: آنچه در مباحث هنری سبب ماندگاری در کارها و اثرگذاری در امور می شود اخلاص در انجام کارهاست و به ویژه در هنر انقلاب شاهد ایثار، فداکاری و اخلاص بوده ایم.

به گزارش ایمنا، رسول یاحی با اشاره به فرا رسیدن روز هنر انقلاب اسلامی و اهمیت گرامیداشت این روز گفت: اینکه دغدغه چنین روزی سبب گردهمایی ما شده است بسیار خوب است اما نکته ای که باید به آن توجه شود رونق بخشیدن به هنر به صورت علمی است.
وی افزود: برای چنین روزی باید کمیته‌هایی از افراد متخصص و فرهیخته تشکیل شود و دانشگاه ها نیز برای علمی کردن کارها دخالت داده شوند، تا بتوان به خوبی جریان هنری در جامعه ایجاد کرد. 
همچنین با اشاره به عنایت ویژه مقام معظم رهبری به حوزه هنری خاطرنشان کرد: اینکه مقام معظم رهبری بر روی حوزه هنری نظر دارند سبب قداست این مجموعه شده است. 
معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان هنر را یک نگرش، نگاه و تفکر دانست و تصریح کرد: اگر بخواهیم نگرش یکی جامعه را تغییر دهیم باید از ابزار هنر استفاده نماییم.
یاحی همچنین پیشنهاد نمود که یک موج همه گیر در مسائل هنری ایجاد شود و این امر را می توان از امور کوچک در هر جامعه ای آغاز نمود.
وی با اشاره به وجود مراکز و فضاهای فرهنگی گسترده در شهر اصفهان تأکید کرد: باید روح فرهنگی در این فضاهای فرهنگی جریان یابد و از بودجه های فرهنگی تمامی سیستم ها به صورت فراگیر استفاده گردد تا بتوان بهترین خروجی را از این فضاها داشته باشیم.
وی پیشنهاد کرد: تمامی دستگاه های فرهنگی هنری استان اصفهان با ارائه راهکارها و پیشنهادات خود به ویژه در امور فرهنگی و هنری برای ایجاد تقویم سیاسی، اجتماعی جامع اصفهان به کمک استانداری بیایند تا با در اختیار گذاردن این تقویم بسیاری از مسئولان و دست‌اندرکاران را در انجام امور یاری نماییم.
رسول یاحی در پایان خاطرنشان کرد: آنچه در مباحث هنری سبب ماندگاری در کارها و اثرگذاری در امور می شود اخلاص در انجام کارهاست و به ویژه در هنر انقلاب شاهد ایثار، فداکاری و اخلاص بوده ایم.
جلسه ستاد گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز شهادت سید اهل قلم شهید آوینی با حضور رسول یاحی معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان، در استانداری اصفهان برگزار شد.
در این جلسه سید مهدی سیدین نیا رئیس حوزه هنری استان اصفهان، سید عظیم فاطمی معاون فرهنگی حوزه هنری، حجه الاسلام عباس کماری مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(ره) ، محمدمهدی مغروری مدیر هنری سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری، رضا بخشی نماینده مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سید علی حکمت منش مدیر دفتر موسسه تبیان حضور داشتند.

کد خبر 186271

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.