تمامی شهروندان باید در جریان روند اجرای پروژه های عمرانی شهر قرار گیرند

خبرگزاری ایمنا: شهردار اصفهان با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی از روند اجرای فعالیت های عمرانی سطح شهر گفت: تمامی شهروندان اصفهانی باید در جریان چگونگی و چرایی اجرای پروژه های عمرانی شهر قرار گیرند.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، سید مرتضی سقاییان نژاد در بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح کاوه- ابوریحان با اعلام این مطلب افزود: تمامی پروژه های عمرانی سطح شهر برای آسایش و رفاه شهروندان به اجرا در می آید و بنابراین شهروندان نیز باید از چرایی این پروژه ها اطلاعات کاملی داشته باشند.
وی اظهار داشت: آگاهی شهروندان از اجرای پروژه های عمرانی باعث می شود که آنان دسترسی ویژه و بهتری را برای خود به مناطق مختلف شهر ایجاد کنند و با استفاده از پروژه های احداث شده توسط شهرداری، آسایش و راحتی خود را تامین کنند.
شهردار اصفهان با اشاره به نصب تابلوهای روزشمار اتمام طرح در کنار پروژه های در حال احداث شهرداری اصفهان تصریح کرد: نصب روزشمار اتمام فعالیت در کنار محل اجرای پروژه های عمرانی باعث می شود که شهروندان از زمان اتمام پروژه اطلاعات کاملی پیدا کنند و بر پایه این آگاهی، اعتماد آنان نیز به مجموعه مدیریت اجرایی شهر بیشتر شود.
وی همچنین با تاکید بر اینکه پروژه های عمرانی در حال احداث سطح شهر باید در سریعترین زمان ممکن در اختیار شهروندان قرار گیرد اضافه کرد: شهرداری اصفهان طی سال های اخیر تلاش کرده است تا پروژه های عمرانی را در سریعترین زمان ممکن به بهره برداری برساند تا شهروندان کمتر در معرض دشواری های ناشی از اجرای پروژه ها قرار گیرند.
سقاییان نژاد تاکید کرد: اجرای زودتر از موعد پروژه های عمرانی بزرگی نظیر مجموعه پل های غیرهمسطح شهید سردار شاهمرادی و میرزا کوچک خان جنگلی بیانگر توانایی بالای شهرداری اصفهان در اجرای قوی و قدرتمند پروژه های عمرانی است.
وی ادامه داد: امیدواریم با فعالیت های صورت گرفته، تونل زیرگذر شهید سردار آقاخانی (هشت بهشت- بزرگمهر) و تقاطع غیرهمسطح حکیم نظامی نیز بسیار زودتر از موعد و در روز 30 آذرماه به بهره برداری برسد و در اختیار شهروندان قرار گیرد.
بر اساس این گزارش، پروژه تقاطع غیرهمسطح کاوه- ابوریحان با هزینه ای بالغ بر 85 میلیارد ریال و در مدت 14 ماه در سه سطح روگذر شرقی غربی، زیرگذر شمالی جنوبی و سطح خیابان کاوه در حال احداث است.
/الف
کد خبر 1780

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.