حفظ ارزش‌های انقلابی سبب پایداری نظام است

خبرگزاری ایمنا: مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرضا گفت: طی سالیان پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون همه ساله شاهد برگزاری با شکوه مراسم پیروزی انقلاب اسلامی بوده ایم و دستورالعمل‌های ابلاغی دولت نیز در سال مکمل نواقص سال قبل بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایمنا در شهرضا مرتضی ملکیان در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر در شهرضا التزام به فرامین رهبری را مهمترین شاخصه برنامه های بزرگداشت دهه فجر برشمرد و تصریح کرد: اجتماع محور کردن برگزاری برنامه های این دهه و جوان‌گرایی از جمله مواردی است که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار داشته است.
وی در ادامه ضمن تاکید بر لزوم تببن تعالیم عالی انقلاب اسلامی برای نسل جوان اظهار داشت: عدالت گرایی یکی از مهمترین شاخصه های انقلاب اسلامی بوده و به عنوان آرمان برتر مردمی و حضرت امام راحل(ره) باید مورد بررسی قرار گیرد.
مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود خواستار ارتقاء سطح کیفی برنامه های بزرگداشت دهه فجر شد و گفت: استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در اثر بخشی این برنامه ها کمک شایانی میکند.
ملکیان همچنین عملکرد دستگاه‌های اجرایی را نمایانگر شخصیت و جایگاه نظام نزد مردم دانست و تصریح کرد: بر همین اساس بابد برنامه های بزرگداشت دهه فجر به بهترین وجه برگزار و نسبت به مستند سازی از برگزاری این برنامه ها اقدام شود./2
کد خبر 173297

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.